خانهاخبار
وان پلاس به زودی از محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد

وان پلاس به زودی از محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد

وان پلاس احتمالاً در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۶ تیر) رویدادی را برگزار خواهد کرد که در آن محصولات جدیدی از جمله گوشی وان پلاس نورد ۴ معرفی خواهند شد. 

۱۴۰۳/۴/۱۳

هفته گذشته، وان پلاس با برگزاری رویداد بزرگی در کشور چین از گوشی وان پلاس ایس ۳ پرو، تبلت وان پلاس پد پرو و نسخه جدید ساعت وان پلاس واچ ۲ معرفی کرد. در حالی که مدت زمان زیادی از برگزاری این رویداد نگذشته است، گزارش شده وان پلاس به زودی میزبان یک مراسم دیگر خواهد بود که در طی آن از محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد. 

افشاگری شناخته‌شده به نام Yogesh Brar با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده که وان پلاس در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۶ تیر) رویدادی را برگزار خواهد کرد که در آن از گوشی وان پلاس نورد ۴، هدفون وان پلاس بادز ۳ پرو و ساعت وان پلاس Watch 2R رونمایی می‌کند. 

وان پلاس نورد ۳

وان پلاس نورد ۳

در حال حاضر، وان پلاس هنوز هیچ اشاره‌ای به رویداد بعدی خود نکرده است ولی گزارش‌های زیادی پیرامون محصولاتی که افشاگر Yogesh Brar به آن‌ها اشاره کرده منتشر شده است. 

وان پلاس نورد ۴ (OnePlus Nord 4) قرار است به عنوان نسخه نسل جدید گوشی میان‌رده نورد ۳ عرضه شود. گزارش شده که میان‌رده جدید وان پلاس به نمایشگر ۶٫۷۱ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه مجهز خواهد شد.

منبع تغذیه وان پلاس نورد ۴ احتمالاً باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود که از شارژ ۱۰۰ واتی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشت درون نمایشگر و روشنایی ۲۱۵۰ نیتی نمایشگر را نام برد. 

وان پلاس میان‌رده جدید خود را با قیمت کمتر از ۳۵٬۰۰۰ روپیه (۴۲۰ دلار) عرضه خواهد کرد که آن را به یکی از گوشی‌های با ارزش خرید بالا بدل می‌سازد. 

وان پلاس بادز ۳

وان پلاس بادز ۳

از سوی دیگر، هدفون وان پلاس بادز ۳ پرو (OnePlus Buds 3 Pro) ظاهراً از درایورهای دوگانه بهره خواهد برد و از قابلیت حذف نویر فعال تا ۴۹ دسی‌بل پشتیبانی خواهد کرد. همراه با کیس شارژ، هدفون وان پلاس احتمالاً قادر خواهد بود که تا ۴۴ ساعت کاربران را همراهی کند. این هدفون با گواهی ضدآب و گردوغبار IP55، پشتیبانی از کدک صوتی LHDC 5.0 و بلوتوث نسخه ۵٫۳ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

برچسب قیمتی هدفون وان پلاس بادز ۳ پرو هنوز فاش نشده ولی با توجه به این که وان پلاس بادز ۳ با قیمت ۱۰۰ دلار روانه بازار شده است، انتظار می‌رود مدل پرو اندکی گران‌تر باشد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)