خانهاخبار
ردمی K70 اولترا در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شد

ردمی K70 اولترا در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شد

گوشی پرمیوم ردمی به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده که جزئیات مربوط به سخت‌افزار و حافظه رم آن را تایید می‌کند.

۱۴۰۳/۴/۱۴

شیائومی در حال آماده‌سازی برای معرفی یک گوشی جدید به نام ردمی K70 اولترا (Redmi K70 Ultra) است. حالا گوشی موردانتظار برند شیائومی به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده و جزئیات مربوط به تراشه و حافظه رم آن در دسترس کاربران قرار گرفته است.

ردمی K70 اولترا با شناسه مدل 2407FRK8EC در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است. این گوشی قبلاً با شناسه مدل مشابه در پایگاه اطلاعاتی IMEI رویت شده بود.

بنچمارک گیک بنچ ردمی K70 اولترا

گیک‌بنچ تایید می‌کند که گوشی پرمیوم برند ردمی به تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز خواهد شد که برپایه فرآیند ۴ نانومتری TSMC ساخته شده است. این تراشه از یک هسته اصلی کورتکس X4 با فرکانس ۳٫۴ گیگاهرتزی، سه هسته کورتکس X4 با فرکانس ۲٫۸۵ گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس A720 با فرکانس ۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد. 

به لطف تراشه قدرتمند مدیاتک، ردمی K70 اولترا موفق شده در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیازهای ۲۲۱۸ و ۷۴۷۵ را به خود اختصاص دهد. شایان ذکر است که گوشی موردانتظار ردمی با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و اندروید ۱۴ در این بنچمارک قرار گرفته است.

شیائومی اخیراً اعلام کرد که ردمی K70 اولترا با گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 همراه خواهد شد. در این راستا، محصول جدید ردمی تا عمق ۱٫۵ متری و به مدت زمان ۳۰‌دقیقه در برابر آب مقاوم خواهد بود. برای مقاومت بیشتر، ظاهراً ردمی K70 اولترا به فریم فلزی مجهز خواهد شد. 

ردمی K60 اولترا

گواهی 3C تایید کرده که ردمی K70 اولترا از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. گزارش شده که ظرفیت باتری این گوشی برابر با ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود. 

شیائومی احتمالاً ردمی K70 اولترا را با حافظه رم تا ۲۴ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت به فروش می‌رساند. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان نمایشگر اولد 1.5K با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی K70 اولترا به احتمال زیاد با نام شیائومی 14T پرو روانه بازارهای جهانی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)