خانهاخبار
پوستر رسمی وان پلاس نورد ۴ طراحی آن را نشان می‌دهد

پوستر رسمی وان پلاس نورد ۴ طراحی آن را نشان می‌دهد

میان‌رده جدید وان پلاس از طراحی جدیدی برای پنل پشتی خود بهره خواهد برد که چندان بی‌شباهت به نسل‌های اول سری پیکسل گوگل نیست!

۱۴۰۳/۴/۱۴

وان پلاس در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۶ تیر) رویداد تابستانه خود را برگزار می‌کند که در طی آن از گوشی میان‌رده وان پلاس نورد ۴ (OnePlus Nord 4) رونمایی خواهد کرد. اخیراً، تصویری واقعی از این گوشی در دسترس قرار گرفت که حاوی طراحی ماژول دوربین آن است.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، پوستری رسمی از وان پلاس نورد ۴ منتشر شده که طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد. حساب OnePlus Club پوستر میان‌رده وان پلاس را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته است. 

پوستر رسمی وان پلاس نورد ۴

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، وان پلاس نورد ۴ از فریم تخت بهره می‌برد و کلید‌های کنترل حجم صدا و پاور نیز در سمت راست بدنه آن قرار گرفته‌اند. از سوی دیگر، در سمت چپ دستگاه نیز شاهد قرارگیری اسلایدر هشدار هستیم.

پنل پشتی وان پلاس نورد ۴ دستخوش تغییرات زیادی شده و تفاوت زیادی با نسل قبلی این گوشی یعنی وان پلاس نورد ۳ دارد. دوربین‌های میان‌رده جدید وان پلاس چینش افقی دارند و فلاش LED دوگانه نیز در نزدیکی لبه سمت راست گوشی جای گرفته‌ است. 

وان پلاس نورد ۴ از طراحی دورنگ برای پنل پشتی خود برخوردار است. نواحی اطراف دوربین‌ دوگانه میان‌رده پلاس ظاهراً از جنس شیشه خواهند بود در حالی که سایر قسمت‌های بدنه دستگاه با جلای فلزی همراه خواهند شد. البته برند وان پلاس نیز به طور غیرمستقیم تایید کرده که این گوشی از بدنه تمام فلزی بهره خواهد برد.

با نگاهی دقیق‌ به وان پلاس نورد ۴ می‌توان متوجه شباهت آن با نسل‌های اول سری پیکسل گوگل شد. برای مثال، گوشی پیکسل ۳ با طراحی دو رنگ برای پنل پشتی عرضه شد. 

پوستر وان پلاس نورد ۴ تایید می‌کند که این گوشی در سه رنگ سبز، مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. شایان ذکر است مدل نقره‌ای‌رنگ میان‌رده وان پلاس طراحی خاصی خواهد داشت که شامل خطوط براق مورب می‌شود. 

از مشخصات فنی احتمالی وان پلاس نورد ۴ می‌توان نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، شارژ ۱۰۰ واتی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را نام برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)