خانهاخبار
نسخه استاندارد سری گلکسی تب اس ۱۰ احتمالاً معرفی نخواهد شد

نسخه استاندارد سری گلکسی تب اس ۱۰ احتمالاً معرفی نخواهد شد

گزارشی ادعا کرده که تبلت‌های پرچمدار موردانتظار سامسونگ تنها در دو مدل «پلاس» و «اولترا» عرضه خواهند شد. 

۱۴۰۳/۴/۱۱

تبلت‌های سری گلکسی تب اس سامسونگ (Galaxy Tab S) به نمایشگر بزرگ، طراحی پرمیوم و مشخصات فنی قدرتمند شناخته می‌شوند و انتظار می‌رود امسال نیز سری گلکسی تب اس ۱۰ (Galaxy Tab S10) با ویژگی‌های مشابهی همراه شوند.

حالا اما گزارشی منتشر شده که خبر از یک تغییر مهم در سری گلکسی تب اس ۱۰ می‌دهد. به نظر می‌رسد امسال نسل جدید سری تبلت‌های پرچمدار سامسونگ تنها در دو مدل «پلاس» و «اولترا» روانه بازار خواهد شد. 

گلکسی تب اس  ۹ اولترا

همانطور که می‌دانیم، سال گذشته، سری گلکسی تب اس ۹ در  سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا معرفی شد. حالا اما گزارش شده که نسخه استاندارد از سری گلکسی تب از ۱۰ حذف خواهد شد و دو مدل پلاس و اولترا در دسترس قرار خواهد گرفت.

با توجه به این که در طی چند ماه گذشته تنها گزارش‌های مربوط به گلکسی تب اس ۱۰ پلاس و گلکسی تب اس ۱۰ اولترا منتشر شده است، ظاهرا گلکسی تب اس ۱۰ در دست توسعه نیست و عرضه آن منتفی خواهد بود. 

انتظار می‌رود گلکسی تب اس ۱۰ پلاس و گلکسی تب اس ۱۰ اولترا به مانند نسل قبلی با نمایشگرهای ۱۲٫۴ اینچی و ۱۴٫۶ اینچی امولد همراه شوند. 

پنل پشتی گلکسی تب اس ۹ اولترا

در ادامه این گزارش ذکر شده که سری گلکسی تب اس ۱۰ برای برخی از بازارها با تراشه مدیاتک عرضه خواهد شد. در این رابطه، احتمال دارد که قیمت‌ تبلت‌های پرچمدار سامسونگ اندکی کاهش پیدا کند. به علاوه، جدا از تراشه‌ دیمنسیتی مدیاتک، سری گلکسی تب اس ۱۰ به احتمال زیاد به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه نیز مجهز خواهد بود.

شایعه شده که گلکسی تب اس ۱۰ پلاس و گلکسی تب اس ۱۰ اولترا از تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی بهره خواهند برد. از سوی دیگر، رندرهای غیررسمی نشان داده‌اند که دو تبلت موردانتظار سامسونگ با طراحی مشابه نسل قبلی روانه بازار خواهند شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)