خانهاخبار
با عناوین رایگان ماه جولای پلی استیشن پلاس آشنا شوید!

با عناوین رایگان ماه جولای پلی استیشن پلاس آشنا شوید!

پلی استیشن به تازگی لیست بازی‌های رایگان ماه جولای برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس را اعلام کرده است.

۱۴۰۳/۴/۹

شرکت سونی اخیرا لیست بازی‌های رایگان ماه جولای برای مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس را اعلام کرده است. عناوین رایگان این ماه، شامل Borderlands 3 ، NHL 24 و Among Us هستند و از تاریخ ۲ جولای (۱۲ تیر) در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. اگر هنوز بازی‌های رایگان ماه ژوئن را دریافت نکرده‌اید؛ همچنان تا تاریخ ۱ جولای (۱۱ تیر) برای اضافه کردن آنها به آرشیو خود فرصت دارید.

ps 1.jpg

Borderlands 3 که جدیدترین عنوان در سری بازی‌های لوتر شوتر استودیوی گیرباکس است؛ نقش یکی از عناوین رایگان این ماه را دارد. این بازی داستان فرقه‌ای به نام "The Children of the Vault" را روایت می‌کند و در آن شاهد میلیاردها اسلحه جذاب هستیم. اگرچه داستان اصلی بازی چندان قوی نیست؛ اما چهار بسته الحاقی اضافه شده، داستان را جذاب‌تر کرده و یکی از آن‌ها بازگشت شخصیت محبوب «Handsome Jack» را به تصویر می‌کشد. زمان اضافه شدن این بازی به پلی استیشن پلاس نیز بسیار مناسب است؛ زیرا فیلم سینمایی Borderlands در ماه آگوست اکران خواهد شد.

ps 2.jpg

دومین بازی این لیست، NHL 24 از EA Sports است و گزینه مناسبی برای طرفداران ورزش هاکی به حساب می‌آید. این نسخه از سری NHL، شامل چندین ویژگی جدید و حالت‌های بهبود یافته است و از موتور گرافیکی Exhaust برای خلق تجربه‌ای واقعی‌تر روی یخ استفاده کرده است.

ps 3.jpg

در نهایت، می‌توانید با دوستان خود در Among Us همراه شوید و ببینید کدام یک از آنها یک بیگانه‌ی مخوف است! این بازی طی اوایل پاندمی کووید ۱۹ به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد و از آن زمان تاکنون با به‌روزرسانی‌های مداوم، نقش خود به عنوان یک بازی اجتماعی را حفظ کرده است. در Among Us، خدمه یک سفینه فضایی قصد تعمیر آن را دارند و هر یک از بازیکن‌ها باید وظایف متفاوتی را انجام دهند؛ با این وجود، یکی از بازیکنان در واقع بیگانه‌ای فضایی با قابلیت تغییر شکل بوده و هدف اصلی وی، کشتن سایرین و نابودی سفینه است. بازیکنان باید با برگزاری جلسات، فرد بیگانه را شناسایی کرده و او را از سفینه بیرون بیاندازند.

ps 4.jpg

به عنوان یک جایزه ویژه در ماه جولای، اعضای پلی استیشن پلاس جوایزی را درون بازی Genshin Impact نیز دریافت می‌کنند. این بسته از ۱۶ جولای (۲۶ تیر) در دسترس خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)