خانهاخبار
اپل در حال کار روی یک دسته محصول کاملا متفاوت است

اپل در حال کار روی یک دسته محصول کاملا متفاوت است

مک رومرز به تازگی گزارش کرده که اپل در حال توسعه یک محصول مرتبط با لوازم جانبی هوشمند خانگی است که نه هوم‌پاد است و نه اپل تی‌وی، محصولی که در یک دسته کاملا جدید قرار می‌گیرد.

۱۵ تیر ۱۴۰۳

کد کشف شده توسط مک رومرز تایید می‌کند که اپل بر روی یک لوازم جانبی خانگی که مدت‌ها شایعه شده بود، کار می‌کند؛ دستگاهی که در واقه نه هوم پاد است و نه اپل تی وی.

لوازم جانبی هوشمند خانگی اپل

این کد به دستگاهی با شناسه HomeAccessory17,1 اشاره می‌کند که یک دسته شناسه جدید است. در حالی که این نام شبیه به شناسه AudioAccessory متعلق به هوم پاد است.

جالب اینجاست که 17,1 در نام این شناسه نشان می‌دهد که این دستگاه ممکن است تراشه A18 اپل را دریافت کند که در اواخر امسال در هر چهار مدل آیفون ۱۶ استفاده خواهد شد. با تراشه A18 این دستگاه HomeAccessory قدرت هوش اپل را خواهد داشت که می‌تواند برای انجام کارهای خانه بسیار کارامد باشد.

این کد همچنین نشان می‌دهد که این لوازم جانبی خانگی از یک نوع نرم ‌افزار از tvOS بسیار شبیه به هوم پاد استفاده می‌کند. در اوایل سال جاری بود که مک رومرز شواهدی از کار اپل بر روی homeOS پیدا کرد که می‌تواند سیستم عاملی باشد که روی این دستگاه اجرا می شود.

در یادداشتی مشابه، کد به دو مدل منتشر نشده اپل تی وی با شناسه‌های AppleTV 14,4 و AppleTV14,5 نیز اشاره می‌کند. شایعات حاکی از آن است که اپل تی وی به‌روز شده می‌تواند در سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

انتظار می‌رود اپل آیفون‌ها، آیپدها و احتمالا دیگر محصولات جدید خود را در ماه سپتامبر (شهریور ماه) معرفی کند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

oneplus-nord-4-gsm-ir
تراشه به‌کاررفته در وان پلاس نورد ۴ مشخص شد

پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ تایید کرده که میان‌رده جدید وان پلاس با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه کوالکام همراه می‌شود.

بیشتر بخوانید
nothing-cmf-watch-pro-2-gsm-ir
هدفون و ساعت هوشمند جدید برند CMF معرفی شدند

برند CMF by Nothing از نسل جدید هدفون و ساعت هوشمند خود رونمایی کرده که با قیمت‌های اقتصادی روانه بازار می‌شوند.

بیشتر بخوانید
nothing-cmf-phone-1-gsm-ir
نخستین گوشی برند CMF با پنل پشتی قابل‌تعویض معرفی شد

برند CMF به تازگی از نخستین گوشی خود موسوم به CMF Phone 1 رونمایی کرده که از پنل پشتی ‌قابل‌تعویض و تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ بهره می‌برد. 

بیشتر بخوانید