خانهاخبار
ساعت برند CMF قاب قابل‌تعویض خواهد داشت

ساعت برند CMF قاب قابل‌تعویض خواهد داشت

ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 همراه با گوشی CMF Phone 1 و هدفون CMF Buds Pro 2 هفته آینده معرفی خواهد شد.

۱۵ تیر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

در حالی که اکثر تولید‌کنندگان دنیای فناوری قابلیت‌های شخصی‌سازی را به نرم‌افزار محدود کرده‌اند، برند زیرمجموعه ناتینگ یعنی CMF by Nothing قصد دارد تحول بزرگی ایجاد کند و ویژگی‌های شخصی‌سازی سخت‌افزاری را در اختیار کاربران قرار دهد.

برند CMF اخیراً تایید کرد که گوشی CMF Phone 1 با یک قابلیت شخصی‌سازی ویژه همراه خواهد شد که به کاربران اجازه می‌دهد تا قاب پشتی این گوشی را تعویض کنند و یا لوازم جانبی مختلفی را به آن متصل کنند. 

قاب قابل تعویض CMF Watch pro 2

حالا اما CMF by Nothing تایید کرده که ساعت هوشمند موردانتظار این برند موسوم به Watch Pro 2 نیز از ویژگی شخصی‌سازی مشابه گوشی CMF Phone 1 بهره خواهد برد.

براساس تیزری که برند CMF در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است، ساعت Watch Pro 2 به قابلیت قاب قابل‌تعویض مجهز خواهد شد. البته مکانیسم دقیق این قابلیت مشخص نشده و CMF تنها تصویری از تعویض قاب Watch Pro 2 را منتشر کرده است.

ساعت Watch Pro 2

تصویر رسمی Watch Pro 2 نشان می‌دهد این پوشیدنی از قاب دایره‌‌ای‌شکل برخوردار خواهد شد که هیچ نقطه اتصال سخت‌افزاری در آن وجود ندارد. در نتیجه، قاب‌ها احتمالاً به صورت مغناطیسی به بدنه ساعت Watch Pro 2 متصل خواهند شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ساعت Watch Pro 2 به همراه گوشی CMF Phone 1 و هدفون CMF Buds Pro 2 در تاریخ ۸ ژوئیه مصادف با ۱۸ تیر معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها: