خانهاخبار
مشخصات فنی شیائومی ۱۵ فاش شد

مشخصات فنی شیائومی ۱۵ فاش شد

نسخه استاندارد سری پرچمدار شیائومی از نمایشگر 1.5K، اسنپدراگون ۸ نسل چهار و سنسور اثرانگشت اولتراسونیک بهره خواهد برد.

۱۴۰۳/۴/۱۱

دو پرچمدار موردانتظار شیائومی یعنی شیائومی ۱۵ (Xiaomi 15) و شیائومی ۱۵ پرو (Xiaomi 15 Pro) احتمالاً به نخستین گوشی‌های بازار بدل خواهند شد که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل معرفی می‌شوند. حالا به تازگی جزئیات بیشتری پیرامون نسخه استاندارد سری شیائومی ۱۵ فاش شده است. 

افشاگر شناخته‌شده چینی، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که یک گوشی متعلق به سری شیائومی ۱۵ از نمایشگر با اندازه کوچک بهره خواهد برد. این نمایشگر ظاهراً از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی خواهد کرد و از لبه‌های تخت برخوردار خواهد شد.

مشخصات فنی شیائومی ۱۵

در ادامه گزارش خود، افشاگر DCS اذعان داشته که گوشی شیائومی به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم عریض و سنسور اثرانگشت اولتراسونیک مجهز خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌توان به بدنه سبک‌تر و فناوری شارژ بی‌سیم اشاره کرد. 

اشاره به نمایشگر 1.5K نشان می‌دهد که گوشی مدنظر افشاگر DCS همان شیائومی ۱۵ خواهد بود چرا که مدل‌های پرو سری پرچمدار شیائومی از نمایشگر QHD پلاس بهره می‌برند. از سوی دیگر، نسخه‌های استاندارد نیز معمولاً با نمایشگرهای 1.5K و فول اچ‌دی پلاس عرضه می‌شوند.

شیائومی ۱۴

با توجه به این که گزارش شده دوربین اصلی شیائومی ۱۵ از گشودگی دیافراگم عریض بهره می‌برد، احتمالاً این گوشی از قابلیت دیافراگم متغیر برخوردار نخواهد شد. به طور معمول، دیافراگم‌های متغیر در مقایسه با دیافراگم‌های ثابت به فضای بیشتری نیاز دارند. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری شیائومی ۱۵ به احتمال زیاد در ماه اکتبر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و سپس در سال آینده میلادی برای بازارهای جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)