خانهاخبار
شیائومی ۱۵ پرو احتمالاً به شارژ بی‌سیم ۱۰۰ واتی مجهز می‌شود

شیائومی ۱۵ پرو احتمالاً به شارژ بی‌سیم ۱۰۰ واتی مجهز می‌شود

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده پرچمدار نسل بعدی شیائومی از باتری حجیم‌تر ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۱۰۰ واتی بی‌سیم و باسیم بهره خواهد برد.

۱۴۰۳/۴/۱۴

همانطور که می‌دانیم، شیائومی در حال توسعه سری پرچمدار خود موسوم به سری شیائومی ۱۵ است که شامل دو مدل به نام‌های شیائومی ۱۵ (Xiaomi 15) و شیائومی ۱۵ پرو (Xiaomi 15 Pro) است. حالا به تازگی جزئيات فنی مربوط به باتری و توان شارژ مدل پرو سری پرچمدار شیائومی فاش شده است.

افشاگری برجسته به نام Digital Chat Station با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که شیائومی ۱۵ پرو به باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد. برای مقایسه، سال گذشته، شیائومی ۱۴ پرو با باتری ۴۸۸۰ میلی‌آمپرساعتی روانه بازار شد. 

توان شارژ و باتری شیائومی ۱۵ پرو

در ادامه گزارش خود، افشاگر DCS اعلام کرده که پرچمدار شیائومی در دو حالت باسیم و بی‌سیم از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. به نظر می‌رسد پرچمدار موردانتظار شیائومی بهبود قابل‌توجهی در زمینه شارژ بی‌سیم خواهد داشت چرا که مدل نسل قبلی از شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم بهره می‌برد. 

این افشاگر در بخش نظرات پست خود اعلام کرده که در حال حاضر، نمونه اولیه شیائومی ۱۵ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی باسیم آزمایش می‌شود ولی به دلیل نگرانی‌های پیرامون مسئله مدیریت حرارت، شیائومی احتمالاً مجبور خواهد شد که توان شارژ پرچمدار خود را به ۱۰۰ وات محدود کند. 

باتری شیائومی ۱۵ پرو

افشاگر DCS ادعا کرده که شیائومی با استفاده از باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی درنظر دارد تا ضخامت و وزن گوشی خود را کاهش دهد. 

در مقایسه با سایر رقبا، ظرفیت باتری شیائومی ۱۵ پرو ممکن است کم به نظر برسد ولی افشاگر DCS تایید کرده که به لطف چگالی بالاتر انرژی، باتری پرچمدار شیائومی بهینه‌تر خواهد بود و شارژدهی بهتری خواهد داشت. 

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که نمایشگر شیائومی ۱۵ پرو از رزولوشن تصویر 2K و لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. همچنین نمایشگر این گوشی میزبان سنسور اثرانگشت اولتراسونیک خواهد بود. 

سیستم دوربین شیائومی ۱۵ پرو احتمالاً شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم عریض، لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ۵۰ مگایپکسلی تله‌فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد بود.

شیائومی ۱۴ پرو

شایعه شده که دوربین اصلی پرچمدار شیائومی به سنسور OmniVision OV50K مجهز خواهد شد که با فناوری TheiaCel همراه می‌شود. این فناوری به دوربین شیائومی ۱۵ پرو کمک می‌کند تا در شرایط نوری ضعیف عملکرد بهتری داشته باشد. 

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو به نخستین گوشی‌های بازار بدل خواهند شد که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار معرفی می‌شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)