خانهاخبار
آیفون ۱۶ با قلبی از فولاد: عمر باتری طولانی‌تر و ظرفیت بیشتر

آیفون ۱۶ با قلبی از فولاد: عمر باتری طولانی‌تر و ظرفیت بیشتر

سری آیفون ۱۶ ممکن است با باتری‌هایی با محفظه استیل ضد زنگ برای عمر طولانی‌تر عرضه شود. این خبر را در جی‌اس‌ام مطالعه کنید. 
 

۱۴۰۳/۴/۱۱
product-image

اپل آیفون 16 پرو

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

اپل آیفون 16

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

اپل آیفون 16 پرو مکس

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

product-image

اپل آیفون 16 پلاس

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

با اینکه تا عرضه‌ی سری آیفون ۱۶ اپل حداقل دو ماه فاصله باقی مانده است، اما شایعات زیادی در مورد قابلیت‌های احتمالی این سری جدید وجود دارد.

iphone 1.jpg

گفته می‌شود مدل‌های آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس نسبت به همتایان خود در سال ۲۰۲۳ از ظرفیت باتری بهتری برخوردار خواهند بود. انتظار می‌رود اپل از یک محفظه استیل ضد زنگ برای باتری استفاده کند که این امر همچنین به این شرکت در زمینه رعایت الزامات اتحادیه اروپا برای باتری‌های قابل تعویض در گوشی‌های هوشمند کمک خواهد کرد.

مینگ-چی کو، تحلیلگر زنجیره‌ی تأمین، ادعا کرده است که استفاده از محفظه‌های استیل ضد زنگ برای باتری‌های آیفون به اپل در رعایت مقررات اتحادیه اروپا و در عین حال افزایش چگالی سلول باتری کمک می‌کند. او گفت استفاده از محفظه استیل ضد زنگ برای باتری آیفون، امکان دستیابی به چگالی سلولی ۵ تا ۱۰ درصد بالاتر را با رعایت الزامات ایمنی فراهم می‌کند و بدین ترتیب به دو هدف به طور همزمان دست می‌یابد.

کو پیش از این گفته بود که محفظه استیل ضد زنگ، تعویض باتری در مدل‌های بعدی آیفون را آسان‌تر می‌کند. این امر به اپل در رعایت الزامات اتحادیه اروپا کمک خواهد کرد. انتظار می‌رود شرکت Sunway تأمین‌کننده‌ی اصلی محفظه‌های استیل ضد زنگ باتری برای سری جدید آیفون ۱۶ باشد.

iphone 2.jpg

ما تا کنون حدس‌هایی در مورد ویژگی‌های آیفون ۱۶ شنیده‌ایم که از نمایشگرهای بزرگ‌تر، یک دکمه‌ی عملکرد جدید و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی متغیر است. انتظار می‌رود سری آیفون ۱۶ پرو به تراشه A18 Pro مجهز شوند.

گفته می‌شود آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس معمولی می‌توانند با تراشه A18 Bionic مبتنی بر فرآیند ۳ نانومتری TSMC کار کنند. در همین حال، گفته می‌شود آیفون ۱۶ پرو به جای نمایشگر ۶.۱ اینچی مدل قبلی خود، از نمایشگر ۶.۳ اینچی بهره می‌برد.همچنین گزارش شده است آیفون ۱۶ پرو مکس دارای نمایشگر ۶.۹ اینچی است که نسبت به نمایشگر ۶.۷ اینچی آیفون ۱۵ پرو مکس افزایش یافته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)