خانهاخبار
گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ را در زوایای مختلف تماشا کنید

گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ را در زوایای مختلف تماشا کنید

تصاویر جدیدی از گوشی‌های تاشو موردانتظار سامسونگ فاش شده که رنگ‌بندی و طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند.

۱۴۰۳/۴/۸

زمان زیادی تا برگزاری دومین رویداد آنپکد سال ۲۰۲۴ میلادی باقی نمانده و هر روز گزارش‌های بیشتری پیرامون محصولاتی که قرار است در این رویداد معرفی شوند در دسترس قرار می‌گیرند. 

طبق گزارش جدید وبسایت WinFuture، به تازگی یک فروشگاه استرالیایی به نام Harvey Norman دو گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ (Galaxy Z Flip 6) و گلکسی زد فولد ۶ (Galaxy Z Fold 6) را در وبسایت خود لیست کرده است. در صفحه اختصاصی این دو محصول، تصاویر و جزئیات مربوط به کانفیگ‌ها و برچسب قیمتی تاشو‌های موردانتظار سامسونگ ثبت شده است. 

صفحه فروش گلکسی زد فلیپ ۶
صفحه فروش گلکسی زد فولد ۶

گلکسی زد فولد ۶

گلکسی زد فلیپ ۶ در سه رنگ آبی تیره، صورتی و نقره‌ای در وبسایت این فروشگاه لیست شده است. به علاوه، برچسب قیمتی این گوشی به قرار زیر اعلام شده است:

  • رم نامشخص / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۲۷۴۹ دلار استرالیا (۱۸۲۰ دلار)
  • رم ۸ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی: ۲۹۴۹ دلار استرالیا (۱۹۵۵ دلار)
  • رم ۸ گیگابایتی / حافظه ۱ ترابایتی: ۳۲۹۹ دلار استرالیا (۲۱۸۵ دلار)
رندر گلکسی زد فولد ۶ نسخه نقره‌ای

در وبسایت فروشگاه Harvey Norman حافظه رم نسخه ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی زد فولد ۶ ثبت نشده و لیست نسخه ۲ ترابایتی این گوشی نیز یافت نشده است. به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۶ اصلاً نسخه ۲ ترابایتی نخواهد داشت و یا این نسخه برای بازار استرالیا عرضه نخواهد شد.

نسخه آبی رنگ گلکسی زد فولد ۶
نسخه صورتی گلکسی زد فولد ۶

متاسفانه در وبسایت فروشگاه استرالیایی مشخصات فنی پرچمدار تاشو سامسونگ لیست نشده است. این فروشگاه تنها تایید کرده که گلکسی زد فولد ۶ از محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس ۲، فریم Armor Aluminum و وزن ۲۳۹ گرمی بهره خواهد برد. 

نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد ۶

گلکسی زد فلیپ ۶

نسل جدید گوشی تاشو فلیپ سامسونگ در چهار رنگ سبز، نقره‌ای، آبی و زرد در فروشگاه استرالیایی لیست شده است. قیمت گلکسی زد فلیپ برای دو کانفیگ خود به قرار زیر خواهد بود:

  • رم نامشخص / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۱۷۹۹ دلار استرالیا (۱۱۹۰ دلار)
  • رم نامشخص / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی: ۱۹۹۹ دلار استرالیا (۱۳۲۵ دلار)
نسخه نقره ای گلکسی زد فلیپ ۶
نسخه زرد رنگ گلکسی زد فلیپ ۶

لیست مربوط به دو کانفیگ حافظه ۱ ترابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ ۶ در فروشگاه Harvey Norman ثبت نشده است. این دو کانفیگ یا وجود نخواهند داشت و یا روانه بازار استرالیا نخواهند شد. به مانند گلکسی زد فولد ۶، گوشی زد فلیپ ۶ نیز به محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس ۲ (برای نمایشگر کاور) و فریم Armor Aluminum مجهز است. 

نسخه سبز رنگ گلکسی زد فلیپ ۶
نسخه آبی رنگ گلکسی زد فلیپ ۶

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی زد فولد ۶، گلکسی زد فلیپ ۶ و دیگر محصولات سامسونگ در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) معرفی خواهند شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)