خانهاخبار
طراحی تبلت آنر مجیک‌پد ۲ به نمایش گذاشته شد

طراحی تبلت آنر مجیک‌پد ۲ به نمایش گذاشته شد

آنر هفته آینده از تبلت جدیدی به نام مجیک‌پد ۲ رونمایی خواهد کرد که در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود. 

۱۴۰۳/۴/۱۴

آنر اخیراً تایید کرد که در تاریخ ۱۲ ژوئيه (مصادف با ۲۲ تیر) از دو گوشی تاشو آنر مجیک V3 و مجیک Vs3 رونمایی خواهد کرد. به علاوه، غول فناوری چین در رویداد پیش‌رو خود تبلت مجیک‌پد ۲ و لپتاپ مجیک‌بوک ایر ۱۵ را نیز معرفی می‌کند.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، آنر با انتشار تصاویری رسماً طراحی تبلت مجیک‌پد ۲ (Honor Magic Pad 2) را به نمایش گذاشت و بخشی از جزئیات فنی آن را نیز تایید کرد.

طراحی آنر مجیک پد ۲

تصاویر رسمی آنر مجیک‌پد ۲ نشان می‌دهند که این تبلت در سه رنگ آبی، مشکی و سفید به فروش خواهد رسید. عبارت «IMAX Enhanced» که در پنل پشتی دستگاه حک شده نشان می‌دهد نمایشگر مجیک‌پد ۲ از محتوای HDR و فضای رنگی بیشتری پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این تبلت همچنین قادر است جزئیات بیشتری را ارائه دهد.

در پنل پشتی آنر مجیک‌پد ۲ ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل را مشاهده می‌کنیم که در آن یک سنسور و فلاش LED قرار گرفته است. از سوی دیگر، پنل جلویی این تبلت میزبان نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی خواهد بود که از حاشیه‌های نازکی بهره می‌برد. 

رنگ بندی آنر مجیک پد ۲

مشخصات فنی احتمالی آنر مجیک‌پد ۲

طبق گزارش افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station، آنر مجیک‌پد ۲ به نمایشگر اولد مجهز خواهد بود که از رزولوشن تصویر 3K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. به لطف فناوری تنظیم نور پیشرفته، نمایشگر تبلت آنر از چشمان کاربر محافظت می‌کند.

قلب تپنده آنر مجیک‌پد ۲ احتمالاً تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه خواهد بود که با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)