خانهاخبار
Resident Evil 9 توسط کپ‌کام در دست توسعه است

Resident Evil 9 توسط کپ‌کام در دست توسعه است

شرکت کپ‌کام به تازگی آغاز پروسه توسعه نسخه جدید سری Resident Evil را اعلام کرده است.

۱۴۰۳/۴/۱۲

کپ‌کام در پی انتشار شایعاتی مبنی بر افشای قریب‌الوقوع Resident Evil 9، توسعه نسخه جدیدی از این فرنچایز محبوب وحشت و بقا را تأیید کرد.

re 1.jpg

کارگردانی این نسخه بر عهده «کوشی ناکانیشی»، کارگردان Resident Evil 7: Biohazard خواهد بود. ناکانیشی پس از تایید این خبر در هنگام گفتگویی درباره نسخه موبایل بازی قبلی، به روند خلق Resident Evil 9 نیز اشاره کرد. به گفته این کارگردان، وی با چالش‌های فراوانی در این پروسه مواجه شده است؛ با این وجود، سرانجام توانسته تا کار روی نسخه جدید این سری محبوب را آغاز کند. 

re 3.jpg

آقای «ناکانیشی» سابقه‌ای طولانی با سری Resident Evil دارد. علاوه بر Resident Evil 7 که در سال ۲۰۱۷ به احیای این سری کمک کرد؛ او کارگردان Resident Evil Mercenaries 3D برای نینتندو 3DS و اولین بازی Resident Evil Revelations بود. ناکانیشی همچنین به عنوان طراح در Resident Evil 5 فعالیت داشته است.

طی سال ۲۰۲۴، شاهد انتشار شایعات بسیاری درباره افشای احتمالی Resident Evil 9 بودیم؛ اما کپ‌کام تاکنون اشاره‌ای رسمی به این موضوع نداشت. در ماه مه، IGN نیز گزارش‌هایی مبنی بر احتمال بازسازی Resident Evil Zero و Code Veronica را منتشر کرد. آخرین نسخه‌های منتشر شده شامل بازسازی Resident Evil 4 و Resident Evil Village است که هر دو به عنوان نامزدهای بهترین بازی در سال‌های مربوطه خود شناخته شدند.

re 2.jpg

علاوه بر تأیید توسعه نسخه جدید Resident Evil، کپ‌کام در نمایشگاه تابستانی خود جزئیاتی درباره دمو جدید Kunitsu-Gami و تاریخ انتشار Dead Rising Deluxe Remaster را نیز ارائه داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)