خانهاخبار
مدل پلاس احتمالاً از سری گلکسی اس ۲۵ حذف می‌شود

مدل پلاس احتمالاً از سری گلکسی اس ۲۵ حذف می‌شود

سامسونگ ظاهراً سال آینده سری گلکسی اس ۲۵ را در دو مدل استاندارد و اولترا عرضه خواهد کرد. 

۱۴۰۳/۴/۱۳

از سال ۲۰۲۰ میلادی تا به امروز، سامسونگ سری پرچمدار گلکسی اس را در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا روانه بازار می‌کند. حالا اما به نظر می‌رسد سال آینده شرایط تغییر خواهد کرد و نسخه پلاس از سری گلکسی اس ۲۵ (Galaxy S25) حدف خواهد شد. 

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، وبسایت Android Headlines موفق به کشف شناسه‌های مختلفی شده که به سری پرچمدار گلکسی اس ۲۵ اختصاص دارند. 

با توجه به یافته‌های این وبسایت، شناسه مدل SM-S931B/DS به گوشی گلکسی اس ۲۵ مربوط می‌شود. از سوی دیگر، شناسه‌های SM-S938B / SM-S938U / SM-S938N / SM-S9380 متعلق به گلکسی اس ۲۵ اولترا هستند. حرف B موجود در شناسه نخست نشان می‌دهد که این نسخه برای بازارهای اروپایی عرضه می‌شود در حالی که دو مدل با حرف N و U به ترتیب در بازارهای کره جنوبی و ایالات متحده به فروش خواهند رسید.

گلکسی اس ۲۴ پلاس سامسونگ

علی‌رغم ثبت شدن شناسه‌های مربوط به نسخه‌های استاندارد و اولترا سری گلکسی اس ۲۵، هیچ شناسه مدلی برای گوشی گلکسی اس ۲۵ پلاس ثبت نشده است. در این رابطه، امکان دارد که سامسونگ مدل پلاس را از نسل جدید سری پرچمدار خود حذف کند. 

در حالی که تا معرفی و عرضه سری گلکسی اس ۲۵ زمان زیادی باقی مانده است، امکان کنار گذاشته‌شدن نسخه پلاس سری پرچمدار سامسونگ به دلیل فروش ضعیف مدل‌های قبلی چندان دور از ذهن نیست.

در طی چندین سال گذشته، نسخه‌های پلاس سری گلکسی اس فروش موفقی نداشته‌اند. در این راستا، موسسه تحقیقاتی کانترپوینت ادعا کرده که تنها ۲۱ درصد از فروش کلی سری گلکسی اس ۲۴ به گوشی گلکسی اس ۲۴ پلاس اختصاص داشته است. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس ۲۵ احتمالاً در ماه ژانویه و یا فوریه سال آینده میلادی معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)