خانهاخبار
سری رد مجیک 9S پرو با نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون ۸ نسل سه معرفی شد

سری رد مجیک 9S پرو با نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون ۸ نسل سه معرفی شد

نسل جدید گوشی‌های گیمینگ نوبیا به تراشه قدرتمند کوالکام، سیستم خنک‌کننده پیشرفته و باتری حجیم با سرعت شارژ بالا مجهز هستند. 

۱۴۰۳/۴/۱۴

روز گذشته، برند نوبیا از دو گوشی گیمینگ جدید به نام‌های رد مجیک 9S پرو و رد مجیک 9S پرو پلاس رونمایی کرد که از نسخه اورکلاک‌شده تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و سیستم خنک‌کننده پیشرفته برخوردار شده‌اند. 

دو رنگ سفید و مشکی رد مجیک 9s پرو

نسخه بهبودیافته تراشه پرچمدار کوالکام که نوبیا آن را با نام Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version معرفی کرده از سرعت حداکثری ۳٫۴ گیگاهرتزی برای پردازنده مرکزی (هسته اصلی) و سرعت ۱ گیگاهرتزی برای پردازنده گرافیکی بهره می‌برد. 

تراشه رد مجیک 9s پرو

به لطف تراشه قدرتمند کوالکام، رد مجیک 9S پرو موفق شده در بنچمارک آنتوتو به امتیاز خار‌ق‌العاده ۲٬۳۶۹٬۵۴۲ دست پیدا کند که رکورد تازه‌ای برای یک گوشی اندرویدی به شمار می‌رود. 

برای پایداری عملکرد تراشه در حین اجرای بازی، نوبیا سری رد مجیک 9S پرو را به سیستم خنک‌کننده پیشرفته ICE 13.5 مجهز کرده که از محفظه بخار و ژل خنک‌کننده برای کاهش مقاومت گرمایی بهره می‌برد. همراه با فن خنک‌کننده فعال (۲۲٬۰۰۰ دور در دقیقه)، سیستم خنک‌کننده سری رد مجیک 9S پرو می‌تواند دمای تراشه را تا ۱۹٫۵ درجه سلسیوس کاهش دهد.

سیستم خنک کننده رد مجیک 9s پرو

گوشی رد مجیک 9S پرو از باتری حجیم ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار شده که از شارژ ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، رد مجیک 9S پرو پلاس انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی دریافت می‌کند که با شارژ فوق‌سریع ۱۶۵ واتی همراه شده است.

طبق ادعای نوبیا، شارژ کامل رد مجیک 9S پرو به ۳۵ دقیقه زمان نیاز دارد در حالی که رد مجیک 9S پرو پلاس در مدت زمان ۱۶ دقیقه شارژ می‌شود. 

باتری رد مجیک 9s پرو پلاس

گوشی‌های مخصوص بازی نوبیا ضمن غیرفعال‌سازی باتری می‌توانند از منبع خارجی انرژی موردنیاز خود را تامین کنند. این قابلیت باعث می‌شود تا فشار از روی باتری برداشته شود و عمر آن افزایش پیدا کند. ضخامت و وزن سری رد مجیک 9S پرو به ترتیب برابر با ۸٫۹ میلی‌متر و ۲۲۹ گرم است. 

نوبیا در گوشی‌های گیمینگ جدید خود از نمایشگر ۶٫۸ اینچی اولد استفاده کرده که از رزولوشن تصویر ۱۱۱۶ در ۲۴۸۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی در زیر نمایشگر جای دارد. از سوی دیگر، نمایشگر سری رد مجیک 9S پرو از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۰۰۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. 

نمایشگر رد مجیک 9s پرو

در بخش اتصالات، سری رد مجیک 9S پرو از وای‌فای ۷ و درگاه USB-C 3.2 بهره برده و با جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون همراه شده است. برای تجربه صوتی عمیق، نوبیا گوشی‌های خود را به اسپیکرهای دوگانه مجهز کرده است.

پنل پشتی سری رد مجیک 9S پرو میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی است. خوشبختانه دوربین‌ها هیچ برآمدگی ندارند.

نوبیا به قابلیت‌های هوش مصنوعی بی‌توجه نبوده و ویژگی‌های جدیدی را در قالب رابط کاربری Red Magic OS 9.5 به گوشی‌های مخصوص بازی خود اضافه کرده است. از ویژگی‌های هوش مصنوعی سری رد مجیک 9S پرو می‌توان به تولید والپیپر، خلاصه‌نویسی متون، دستیار برای نوشتن متن، شناسایی صدا‌ها در بازی و AI Trigger اشاره کرد. 

دوربین های رد مجیک 9s پرو

جدا از باتری و سرعت شارژ متفاوت، رد مجیک 9S پرو و 9S پرو پلاس در بخش کانفیگ‌ها نیز تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. در این رابطه، مدل 9S پرو در کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، گوشی 9S پرو پلاس حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی را به همراه خواهد داشت.

نوبیا یک مدل ویژه از رد مجیک 9S پرو پلاس را معرفی کرده که با حافظه رم ۲۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. این نسخه از گوشی نوبیا با قیمت ۷۰۰۰ یوآن (926 دلار) به فروش می‌رسد.

پنل پشتی رد مجیک 9s پرو

سری رد مجیک 9S پرو در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای (با بدنه شفاف) و مشکی (با بدنه شفاف) عرضه خواهد شد. برچسب قیمتی گوشی‌های گیمینگ نوبیا به قرار زیر است:

رد مجیک 9S‌ پرو

  • رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی (رنگ سفید / مشکی): ۳۸۰۰ یوآن (۵۲۲ دلار)
  • رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی (رنگ / سفید مشکی): ۵۲۰۰ یوآن (۷۱۵ دلار)
  • رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی (مدل شفاف): ۵۰۰۰ یوآن (۶۸۷ دلار)
  • رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی (مدل شفاف): ۵۴۰۰ یوآن (۷۴۲ دلار)

رد مجیک 9S پرو پلاس

  • رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی (رنگ سفید / مشکی): ۵۸۰۰ یوآن (۷۹۷ دلار)
  • رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی (مدل شفاف): ۶۰۰۰ یوآن (۸۲۵ دلار)

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)