خانهاخبار
زمان رونمایی از وان پلاس نورد ۴ تایید شد

زمان رونمایی از وان پلاس نورد ۴ تایید شد

وان پلاس در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۶ تیر) رویدادی را برگزار می‌کند که در آن از گوشی میان‌رده نورد ۴ رونمایی خواهد کرد.

۱۴۰۳/۴/۱۴

وان پلاس به تازگی اعلام کرده که در تاریخ ۱۶ ژوئیه مصادف با ۲۶ تیر رویدادی را در شهر میلان ایتالیا برگزار می‌کند. به علاوه، این برند تیزری را منتشر کرده که سری گوشی‌های نورد (Nord) را نشان می‌دهد. در این راستا، انتظار داریم که وان پلاس در رویداد پیش‌رو خود از گوشی وان پلاس نورد ۴ (OnePlus Nord 4) رونمایی کند. 

وان پلاس در دعوت‌نامه‌ای که به اشتراک گذاشته به یک گوشی 5G با بدنه فلزی اشاره کرده که از مقاومت بالایی بهره می‌برد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد وان پلاس نورد ۴ با بدنه تمام فلزی همراه خواهد شد. 

تیزر رسمی وان پلاس

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند وان پلاس نورد ۴ به عنوان نسخه بازار جهانی گوشی وان پلاس Ace 3V که چندی پیش برای بازار چین معرفی شد عرضه می‌شود. انتظار می‌رود این دو گوشی از مشخصات فنی مشابهی بهره ببرند.

وان پلاس نورد ۴ احتمالاً به نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی امولد با رزولوشن تصویر ۱۲۴۰ در ۲۷۷۲ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد که قادر است به روشنایی ۲۱۵۰ نیتی دست پیدا کند. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه خواهد بود که با دو نسخه حافظه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی UFS 4.0 به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

لوگوی گوشی‌ های نورد وان پلاس

پنل پشتی میان‌رده جدید وان پلاس میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. از سوی دیگر، تصاویر سلفی نیز توسط دوربین ۱۶ مگاپیکسلی ثبت خواهند شد. 

انرژی موردنیاز وان پلاس نورد ۴ احتمالاً توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ فوق‌سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از روز نخست عرضه، میان‌رده وان پلاس با اندروید ۱۴ مبتنی بر OxygenOS 14 در دسترس قرار می‌گیرد.

جدا از گوشی نورد ۴، امکان دارد در رویداد پیش‌رو وان پلاس از ساعت وان پلاس واچ 2R و هدفون وان پلاس بادز ۳ پرو نیز رونمایی شود. 

وان پلاس نورد ۴

در خبری مشابه، تصویری واقعی از وان پلاس نورد ۴ فاش شده که پنل پشتی فلزی آن را نشان می‌دهد. البته این گوشی در بخش دوربین‌ها از بدنه شیشه‌ای بهره برده که ظاهر متفاوتی را به دستگاه بخشیده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)