خانهاخبار
آیا وان‌پلاس ۱۳ رقیبی سرسخت برای گلکسی اس ۲۴ خواهد بود؟

آیا وان‌پلاس ۱۳ رقیبی سرسخت برای گلکسی اس ۲۴ خواهد بود؟

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، نقطه قوت وان‌پلاس ۱۳، این گوشی هوشمند را تبدیل به رقیبی قدرتمند برای گلکسی اس ۲۴ کرده است. این خبر در جی‌اس‌ام به بررسی مشخصات فاش شده وان‌پلاس ۱۳، مقایسه آن با گلکسی اس 24 و پیش‌بینی رقابت این دو گوشی می‌پردازد.
 

۱۴۰۳/۴/۱۲
product-image

سامسونگ گلکسی S24

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

وان‌پلاس ۱۳ با ارتقاء چشمگیر IP68/69

وان‌پلاس ۱۳ با ارتقاء چشمگیر IP68/69

وان‌پلاس، گوشی هوشمند وان‌پلاس ۱۳ را به‌زودی ممکن است با ارتقاء قابل توجهی در درجه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار عرضه کند.

طبق اطلاعات فاش‌شده توسط Digital Chat Station در ویبو، این گوشی دارای درجه مقاومت «IP68/69» خواهد بود که به معنای مقاومت کامل در برابر آب و گرد و غبار است. این ارتقاء نسبت به درجه مقاومت IP65 وان‌پلاس ۱۲ که فقط در برابر پاشش آب محافظت می‌کرد، بهبود قابل توجهی محسوب می‌شود.

درجه مقاومت IP68 وان‌پلاس ۱۳ با گوشی‌های پرچمدار مانند سری پیکسل ۸ گوگل و سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ مطابقت دارد.

با این حال، درجه مقاومت IP69 که برای وان‌پلاس ۱۳ ادعا شده، این گوشی را از لحاظ دوام در برابر اسپری آب با فشار و دمای بالا نسبت به بسیاری از گوشی‌های پرچمدار فعلی متمایز می‌کند.

این ارتقاء می‌تواند یک تغییر قابل توجه برای کاربران وان‌پلاس باشد که به دنبال دوام و مقاومت بیشتر هستند.

مشخصات فنی وان‌پلاس ۱۳

علاوه بر ارتقاء در درجه مقاومت، وان‌پلاس ۱۳ با مشخصات فنی برجسته‌ای عرضه خواهد شد. برخی از این مشخصات شامل تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴، صفحه‌نمایش ۲K خمیده میکرو، باتری بسیار بزرگ مبتنی بر سیلیکون، شارژ سیمی ۱۰۰ وات و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم می‌شود.

همچنین، این گوشی دارای سیستم دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی با برند Hasselblad، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک و موتور ویبره بزرگ است.

یک سوال مهم باقی‌مانده این است که آیا تمام مدل‌های وان‌پلاس ۱۳ این ارتقاء در درجه مقاومت را دریافت خواهند کرد؟ وان‌پلاس تاکنون درجه مقاومت IP68 را برای برخی از پرچمداران خود ارائه کرده، اما عمدتاً این ویژگی را به نسخه‌های اپراتوری محدود کرده است

 به هر حال، با توجه به مشخصات فاش‌شده، وان‌پلاس ۱۳ به‌عنوان یک پرچمدار قدرتمند با مقاومت بهتر و ویژگی‌های برجسته به بازار عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)