خانهاخبار
راه‌اندازی توکن همستر کامبت (Hamster Kombat)؛ هیجان بخش کریپتو P2E

راه‌اندازی توکن همستر کامبت (Hamster Kombat)؛ هیجان بخش کریپتو P2E

«همستر کامبت»، بازی مبتنی بر پلتفرم تلگرام،  با وعده راه‌اندازی توکن اختصاصی خود در ماه جولای، سروصدای زیادی در بخش ارزهای دیجیتال به پا کرده است. جزئیات بیشتر را، در جی‌اس‌ام بخوانید. 

۱۴۰۳/۴/۱۰

همستر کامبت: ظهور یک بازی کسب درآمد مبتنی بر تلگرام در دنیای ارزهای دیجیتال

همستر کمبت: ظهور یک بازی کسب درآمد مبتنی بر تلگرام در دنیای ارزهای دیجیتال

همستر کامبت، بازی کسب درآمد مبتنی بر تلگرام، اخیراً توجه قابل توجهی را در دنیای ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است. این بازی P2E (مخفف Play-to-Earn به معنای بازی برای کسب درآمد) بلافاصله پس از راه‌اندازی، با جذب پایگاه کاربری عظیم، جهشی چشمگیر را رقم زد.

حالا، با برنامه‌های این پروژه برای راه‌اندازی توکن اختصاصی، بخش ارزهای دیجیتال P2E سرشار از خوش‌بینی است. ذکر این نکته ضروری است که ارزهای دیجیتال P2E به عنوان یک روند جاری در کل بازار ظهور کرده‌اند، همانطور که از استقبال قابل توجهی که بازی نات‌کوین (Notcoin) مبتنی بر تلگرام به دست آورده است، نیز می‌توان مشاهده کرد. همچنین، به طور خاص، پروژه‌های مبتنی بر تلگرام توجهات را به خود جلب کرده‌اند.

عرضه اولیه توکن (TGE) همستر کامبت در ماه جولای

عرضه اولیه توکن (TGE) همستر کامبت در ماه جولای

بر اساس وب‌سایت رسمی همستر کامبت، رویداد عرضه اولیه توکن (TGE) و راه‌اندازی کاربرد توکن درون بازی برای ماه آینده، یعنی جولای، برنامه‌ریزی شده است. در همین حال، این پروژه ارتقاهای قابل توجهی را پشت سر گذاشته است.

طبق گفته جامعه کاربری، انبوهی از ارتقاها در ماه ژوئن انجام شده است که شامل توسعه زیرساخت زنجیره‌ای، پیاده‌سازی کیف پول درون بازی و ماموریت پیش از لیست شدن در وب ۳ می‌شود. علاوه بر این، از زمان آغاز به کار پروژه در مارس ۲۰۲۴، شاهد پیشرفت‌هایی مانند به‌روزرسانی‌های استخراج، ادغام کیف پول TON برای جمع‌آوری سکه‌ها قبل از راه‌اندازی توکن و موارد بسیار دیگری بوده‌ایم.

در پستی که اخیراً توسط جامعه همستر کامبت در X به اشتراک گذاشته شد، اشاره شد که تعداد کاربران این پروژه به ۲۰۰ میلیون نفر افزایش یافته است. این دستاوردها که در بحبوحه رونق بازی‌های کسب درآمد برای بازی کردن (P2E) اتفاق افتاده است، سروصداهای زیادی را در بازار به پا کرده است.

بازار ارزهای دیجیتال بازی برای کسب درآمد (P2E) با توجه به پایگاه کاربری عظیم بازی همستر کامبت، شاهد جرقه‌ی امیدی است که از عرضه اولیه توکن (TGE) این بازی نشأت می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)