خانهاخبار
وان پلاس ایس ۳ پرو معرفی شد؛ باتری حجیم، تراشه قدرتمند

وان پلاس ایس ۳ پرو معرفی شد؛ باتری حجیم، تراشه قدرتمند

مدل جدید سری Ace وان پلاس به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه، باتری ۶۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی و حافظه رم ۲۴ گیگابایتی مجهز است.

۱۴۰۳/۴/۸

وان پلاس امروز از مدل جدید سری ایس (Ace) رونمایی کرد که وان پلاس ایس ۳ پرو (OnePlus Ace 3 Pro) نام دارد. محصول جدید وان پلاس که یک گوشی قاتل‌پرچمدار به شمار می‌رود با مشخصات فنی قابل‌توجهی همراه شده که آن را به یک گوشی شبه‌پرمیوم بدل کرده است. 

پنل جلویی وان پلاس ایس ۳ پرو میزبان نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی اولد LTPO است که از رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر قادر است به روشنایی حداکثری ۴۵۰۰ نیتی دست پیدا کند.

رنگ بندی وان پلاس ایس ۳ پرو

قلب تپنده وان پلاس ایس ۳ پرو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل۳ است که با حافظه رم LPDDR5x تا ۲۴ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا یک ترابایت همراه می‌شود. وان پلاس ادعا کرده که گوشی ایس ۳ پرو نخستین گوشی اندرویدی است که می‌تواند بازی Genshin Impact را با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه اجرا کند.

وان پلاس در گوشی جدید خود از سیستم خنک‌کننده محفظه بخار استفاده کرده که در مقایسه با گوشی وان پلاس ایس ۲ پرو، عملکرد آن تا ۳۶ درصد بهتر شده است. 

سیستم دوربین وان پلاس ایس ۳ پرو

وان پلاس ایس ۳ پرو از سیستم دوربین مشابه وان پلاس ایس ۳ / وان پلاس 12R بهره می‌برد که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است که در ناچ حفره نمایشگر جای گرفته است. 

مهم‌ترین ویژگی گوشی قاتل‌پرچمدار وان پلاس باتری حجیم ۶۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن است که از فناوری Glacier بهره می‌برد. وان پلاس ادعا می‌کند که این گوشی قادر است تا دو روز کاربران را همراهی کند. علی‌رغم باتری حجیم، ضخامت وان پلاس ایس ۳ پرو کمتر از ۹ میلی‌متر است. 

باتری وان پلاس ایس ۳ پرو.jpg

پس از ۱۶۰۰ بار شارژ یا چهار سال استفاده، ظرفیت باتری وان پلاس ایس ۳ پرو تا ۸۰ درصد حفظ خواهد شد. در این رابطه، باتری این گوشی پس از سال‌ها استفاده نیز سالم خواهد ماند. به علاوه، باتری وان پلاس ایس ۳ پرو از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. به لطف فناوری شارژ سریع، شارژ کامل این گوشی تنها به ۳۶ دقیقه زمان نیاز دارد. 

از دیگر مشخصات فنی وان پلاس ایس ۳ پرو می‌توان به اسپیکرهای دوگانه استریو، وای‌فای ۷، گواهی ضدآب و گردوغبار IP65 و بلوتوث ۵٫۴ اشاره کرد. 

طراحی وان پلاس ایس ۳ پرو

وان پلاس ایس ۳ پرو در سه رنگ سفید، نقره‌ای و سبز روانه بازار خواهد شد. برچسب قیمتی کانفیگ‌های گوشی وان پلاس به قرار زیر است:

  • رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۳۱۹۹ یوآن (۴۴۰ دلار)
  • رم ۱۶ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۳۴۹۹ یوآن ( ۴۸۱ دلار)
  • رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی: ۳۷۹۹ یوآن (۵۲۲ دلار)
  • رم ۲۴ گیگابایتی / حافظه ۱ ترابایتی: ۴۳۹۹ یوآن (۶۰۵ دلار)

شایان ذکر است که وان پلاس ایس ۳ پرو در یک نسخه ویژه به نام Supercar Ceramic Edition عرضه خواهد شد که از پنل پشتی سرامیکی و رنگ سفید بهره می‌برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)