خانهاخبار
موتورولا اج ۵۰ طی ماه جاری میلادی معرفی می‌شود

موتورولا اج ۵۰ طی ماه جاری میلادی معرفی می‌شود

گزارش شده که گوشی جدید موتورولا با قیمت ۶۰۰ یورو و در طی ماه جاری میلادی برای بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد. 

۱۴۰۳/۴/۱۲

ماه گذشته، موتورولا از پرچمدار خود موسوم به موتورولا اج ۵۰ اولترا (Motorola Edge 50 Ultra) رونمایی کرد. اندکی پس از معرفی این گوشی، دو مدل دیگر سری اج ۵۰ به نام موتورولا اج ۵۰ پرو (Motorola Edge 50 Pro) و موتورولا اج ۵۰ فیوژن (Motorola Edge 50 Fusion) روانه بازار شدند.

حالا اما به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد به زودی از مدل چهارم سری اج ۵۰ رونمایی کند که نسخه استاندارد آن به شمار می‌رود.

موتورولا اج ۵۰ اولترا

موتورولا اج ۵۰ اولترا

وبسایت 91Mobiles ضمن نقل‌قول از یک منبع موثق ادعا کرده که گوشی موتورولا اج ۵۰ در طی ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد. به علاوه، شایعه شده این گوشی با قیمت ۶۰۰ یورویی برای بازارهای اروپایی در دسترس قرار خواهد گرفت. 

پس از مدل‌های اج ۵۰ اولترا و اج ۵۰ پرو، گوشی اج ۵۰ گران‌ترین نسخه سری اج ۵۰ محسوب خواهد شد. ارزان‌ترین مدل گوشی اج ۵۰ فیوژن است که با قیمت ۴۰۰ یورو عرضه شده است. 

گوشی موتورولا اج ۵۰ در سه رنگ خاکستری، هلویی و سبز روانه بازار خواهد شد. شایان ذکر است که برچسب قیمتی ۶۰۰ یورویی به کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی میان‌رده موتورولا مربوط است و دیگر گانفیگ‌های آن احتمالاً با قیمت پایین‌تری به فروش خواهند رسید. 

در حال حاضر، مشخصات فنی موتورولا اج ۵۰ هنوز فاش نشده و تنها می‌دانیم که این گوشی با قابلیت NFC، وای‌فای ۶، شبکه 5G و اندروید ۱۴ همراه خواهد شد. انتظار می‌رود که موتورولا اج ۵۰ برای دیگر بازارها نیز در دسترس قرار بگیرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)