خانهاخبار
رنگ‌بندی گلکسی اس ۲۴ FE فاش شد

رنگ‌بندی گلکسی اس ۲۴ FE فاش شد

پرچمدار مقرون‌به‌صرفه سامسونگ در رنگ‌های متنوعی مانند زرد، آبی روشن و سبز روشن به فروش خواهد رسید.

۱۴۰۳/۴/۱۲

همانطور که گزارش‌ها ادعا کرده‌اند، سامسونگ در حال توسعه گوشی گلکسی اس ۲۴ FE است که در طی سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. این گوشی به عنوان نسخه ارزان‌تر سری پرچمدار گلکسی اس ۲۴ روانه بازار می‌شود. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، رنگ‌بندی پرچمدار مقرون‌به‌صرفه سامسونگ فاش شده است. در این راستا، افشاگری شناخته‌شده به نام راس یانگ ادعا کرده که گلکسی اس ۲۴ FE احتمالاً در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و زرد به فروش خواهد رسید. 

گلکسی اس ۲۳ FE

گلکسی اس ۲۴ FE

به نظر می‌رسد مشکی با فاصله زیاد پرفروش‌ترین رنگ گلکسی اس ۲۴ FE خواهد بود چرا که گزارش شده نسخه مشکی‌رنگ این گوشی در حجم بیشتری به نسبت سایر رنگ‌ها تولید خواهد شد. برای مقایسه، گلکسی اس ۲۳ FE در رنگ‌های سبز، کرمی، بنفش، آبی تیره، مشکی و نارنجی روانه بازار شده است. 

ماه گذشته، گلکسی اس ۲۴ FE با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ و حافظه رم ۸ گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد. البته انتظار داریم که گوشی جدید سامسونگ در یک مدل با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی نیز به فروش برسد. 

شایان ذکر است که برخی از گزارش‌ها ادعا کرده‌اند گلکسی اس ۲۴ FE در فصل تابستان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. دیگر شایعات نیز اذعان داشته‌اند که این گوشی تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی اس ۲۴ FE به سنسور به‌کاررفته در گلکسی اس ۲۴ یعنی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی احتمالی این گوشی می‌توان نمایشگر ۶٫۱ اینچی امولد، دو کانفیگ حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی را نام برد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)