خانهاخبار
ویدئوی فاش‌شده پیکسل ۹ طراحی آن را نشان می‌دهد

ویدئوی فاش‌شده پیکسل ۹ طراحی آن را نشان می‌دهد

به تازگی ویدئویی از پرچمدار موردانتظار گوگل فاش شده که آن را در رنگ صورتی نشان می‌دهد.

۱۴۰۳/۴/۱۲

ماه آینده، گوگل از سری پرچمدار پیکسل ۹ (Pixel 9) رونمایی خواهد کرد که شامل سه مدل به نام‌های پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL خواهد بود. گزارش شده پرچمدارهای جدید گوگل با تغییرات طراحی مختلفی همراه خواهند شد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ویدئویی از پیکسل ۹ فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهد. در این ویدئو، نسخه صورتی‌رنگ پرچمدار گوگل را مشاهده می‌کنیم.

ویدئوی واقعی پیکسل ۹

اسکرین‌شات ویدئو پیکسل ۹

چندی پیش، گزارشی در دسترس قرار گرفت مبنی براینکه پیکسل ۹ در چهار رنگ به نام‌های Jade (سبز)، Peony (صورتی)، Obsidian (مشکی) و Porcelain (بژ) به فروش خواهد رسید. در این راستا، به نظر می‌رسد پیکسل ۹ موجود در ویدئو نسخه Peony است.  

کاربری که ویدئوی پیکسل ۹ را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته ادعا کرده پرچمدار گوگل در حال حاضر برای بازار کشور الجزایر عرضه شده است. 

از نظر طراحی، پیکسل ۹ از لبه‌های تخت برای پنل پشتی و جلویی بهره خواهد برد و با پنل براق همراه خواهد شد. به مانند نسل قبلی، پرچمدار گوگل در پنل پشتی خود میزبان دو دوربین خواهد بود که در نوار دوربین دستگاه قرار می‌گیرند. 

یکی از تغییرات طراحی مهم پیکسل ۹ به نوار دوربین آن مربوط می‌شود چرا که ماژول دوربین این گوشی برخلاف پیکسل ۸ با فریم دستگاه ادغام نخواهد بود. به علاوه، شکل ظاهری نوار دوربین این گوشی تغییر کرده و کپسولی‌شکل شده است. 

سه مدل سری پیکسل ۹

سه مدل سری پیکسل ۹

شایعه شده پیکسل ۹ از نمایشگر ۶٫۰۳ اینچی و تراشه تنسور G4 بهره خواهد برد. انتظار می‌رود گوشی پرچمدار گوگل با اندروید ۱۵ در اختیار کاربران قرار بگیرد. 

در نهایت باید اشاره کرد گوگل رویداد Made by Google را در تاریخ ۱۳ اوت (۲۳ مرداد) برگزار می‌کند که در طی آن سری پیکسل ۹ معرفی خواهد شد. البته احتمال دارد که رویداد پیش‌رو گوگل میزبان گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد و ساعت پیکسل واچ ۳ نیز باشد.  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)