خانهاخبار
گوشی HMD View با نمایشگر اولد و فریم فلزی همراه خواهد شد

گوشی HMD View با نمایشگر اولد و فریم فلزی همراه خواهد شد

برند HMD ظاهراً در حال توسعه یک گوشی میان‌رده است که به تراشه اسنپدراگون 6s نسل سه، نمایشگر اولد و باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود.

۱۶ تیر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

شرکت HMD Global تایید کرده که در طی ماه جاری میلادی از گوشی‌های مختلفی رونمایی خواهد کرد. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند HMD قصد عرضه یک گوشی بالارده به نام اسکای‌لاین (HMD Skyline) را دارد که با طراحی مشابه محصولات سری لومیا نوکیا و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی همراه خواهد شد. 

حالا اما افشاگری به نام کاربری smashx_60 اعلام کرده که HMD در حال توسعه یک گوشی دیگر به نام ویو (HMD View) است که یک محصول میان‌رده به شمار می‌رود. 

دو رنگ قرمز و خاکستری HMD ویو

در مقایسه با دیگر محصولات برند HMD، گوشی ویو ظاهر ساده‌تری دارد که مشابه زبان طراحی دیگر محصولات میان‌رده بازار است. انتظار می‌رود این گوشی با فریم فلزی و گوشه‌های گرد همراه شود. به علاوه، سنسور اثرانگشت نیز ظاهراً با کلید پاور ادغام خواهد شد.

گوشی HMD ویو در پنل پشتی خود میزبان ماژول دوربین مستطیلی‌شکل است که که در آن دو سنسور و یک فلاش LED قرار گرفته‌اند. گزارش شده که گوشی جدید HMD در سه رنگ خاکستری، مشکی و قرمز عرضه خواهد شد. 

از نظر ابعاد، به نظر می‌رسد HMD ویو به عنوان جانشین نوکیا X30 روانه بازار خواهد شد. این گوشی به نمایشگر ۶٫۴ اینچی مجهز خواهد بود که طبق استانداردهای حال حاضر بازار گوشی‌های هوشمند، محصولی کامپکت محسوب می‌شود. 

پنل پشتی HMD ویو

میان‌رده موردانتظار HMD از نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس برخوردار خواهد شد. سیستم دوربین این گوشی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه خواهد بود. برای تامین انرژی موردنیاز دستگاه، HMD گوشی خود را با باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی همراه خواهد کرد.

قلب تپنده HMD ویو تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون 6s نسل سه خواهد بود. این تراشه از دو هسته کورتکس A78 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز و شش هسته کورتکس A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز بهره می‌برد. شایعه شده یک نسخه از گوشی HMD ویو با حافظه رم ۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. 

در حال حاضر، جزئیات مربوط به قیمت و زمان عرضه گوشی HMD ویو مشخص نشده است. با این وجود، به نظر می‌رسد این گوشی به زودی معرفی و تمامی اطلاعات مربوط آن تایید خواهد شد.