خانهاخبار
گلکسی زد فولد ۶ اسلیم به نمایشگرهای بزرگ‌تری مجهز خواهد شد

گلکسی زد فولد ۶ اسلیم به نمایشگرهای بزرگ‌تری مجهز خواهد شد

سامسونگ ظاهراً درنظر دارد تا پایان سال جاری میلادی حدود ۴۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار واحد از گلکسی زد فولد ۶ اسلیم را روانه بازار کند. 

۱۵ تیر ۱۴۰۳

در طی چندماه گذشته، گزارش‌های زیادی پیرامون مدل دوم گلکسی زد فولد ۶ (Galaxy Z Fold 6) منتشر شده که با پسوند «اسلیم» همراه می‌شود. این گوشی موردانتظار در رویداد هفته آینده سامسونگ معرفی نخواهد شد ولی حالا گزارش شده که گلکسی زد فولد ۶ اسلیم تا پایان سال جاری میلادی رونمایی می‌شود. 

خبرگزاری کره‌ای TheElec ادعا کرده که برنامه تولید گوشی گلکسی زد فولد ۶ اسلیم نهایی شده است. در این رابطه، شایعه شده که گوشی سامسونگ در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ میلادی (ماه‌های اکتبر تا دسامبر) معرفی می‌شود. 

گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵

سامسونگ ظاهراً قصد دارد که تا پایان سال جاری میلادی حدود ۴۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار واحد از گلکسی زد فولد ۶ اسلیم را در اختیار کاربران قرار دهد. البته گفته می‌شود که این گوشی تنها برای برخی از بازارهای خاص مانند چین در دسترس قرار خواهد گرفت. 

گلکسی زد فولد ۶ اسلیم احتمالاً به نمایشگر کاور و نمایشگر داخلی بزرگ‌تری مجهز خواهد شد. به طور دقیق‌تر، گزارش شده که گوشی تاشو موردانتظار سامسونگ از نمایشگر داخلی ۸ اینچی و نمایشگر کاور ۶٫۵ اینچی برخوردار خواهد شد. برای مقایسه، گلکسی زد فولد ۶ با نمایشگر داخلی ۷٫۶ اینچی و نمایشگر کاور ۶٫۲ و یا ۶٫۳ اینچی همراه خواهد شد.

گوشی تاشو آنر مجیک V2 به نمایشگر داخلی ۷٫۹۲ اینچی و نمایشگر کاور ۶٫۴۳ اینچی مجهز است. از سوی دیگر، ویوو X فولد ۳ پرو برای نمایشگر کاور و داخلی خود به ترتیب از پنل‌های ۶٫۵۳ اینچی و ۸٫۰۳ اینچی برخوردار است. در این راستا، به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۶ اسلیم با اندازه نمایشگر‌های مشابهی عرضه می‌شود. 

گلکسی زد فولد ۵

براساس آنچه خبرگزاری TheElec اعلام کرده است، سامسونگ چندسال پیش یک مدل از گلکسی زد فولد را توسعه داد که به نمایشگر ۸ اینچی مجهز بوده است. البته باید اشاره کرد که این گوشی ظاهراً به دلیل ضخامت بالا به راحتی در دست قرار نمی‌گرفت و به همین دلیل، سامسونگ آن را وارد مرحله تولید انبوه نکرد. حالا اما به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۶ اسلیم علی‌رغم نمایشگر بزرگ‌تر خود از ضخامت کمتری بهره می‌برد.

این خبرگزاری کره‌ای ضمن تایید شایعات قبلی اعلام کرد که گلکسی زد فولد ۶ اسلیم از قلم هوشمند اس پن پشتیبانی نخواهد کرد. همچنین شایعه شده که این گوشی از مشخصات فنی بهتری در مقایسه با مدل استاندارد گلکسی زد فولد ۶ برخوردار خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در تاریخ ۱۰ ژوئيه (۲۰ تیر) و در طی رویداد آنپکد معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

oneplus-nord-4-gsm-ir
تراشه به‌کاررفته در وان پلاس نورد ۴ مشخص شد

پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ تایید کرده که میان‌رده جدید وان پلاس با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه کوالکام همراه می‌شود.

بیشتر بخوانید
nothing-cmf-watch-pro-2-gsm-ir
هدفون و ساعت هوشمند جدید برند CMF معرفی شدند

برند CMF by Nothing از نسل جدید هدفون و ساعت هوشمند خود رونمایی کرده که با قیمت‌های اقتصادی روانه بازار می‌شوند.

بیشتر بخوانید
nothing-cmf-phone-1-gsm-ir
نخستین گوشی برند CMF با پنل پشتی قابل‌تعویض معرفی شد

برند CMF به تازگی از نخستین گوشی خود موسوم به CMF Phone 1 رونمایی کرده که از پنل پشتی ‌قابل‌تعویض و تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ بهره می‌برد. 

بیشتر بخوانید