خانهاخبار
تصاویر واقعی گلکسی بادز ۳ طراحی آن را نشان می‌دهند

تصاویر واقعی گلکسی بادز ۳ طراحی آن را نشان می‌دهند

در حالی که گلکسی بادز ۳ پرو هنوز معرفی نشده است، تصاویری واقعی از این هدفون پرچمدار فاش شده که جزئيات طراحی آن را تایید می‌کنند.

۱۵ تیر ۱۴۰۳

هفته آینده، سامسونگ با برگزاری دومین رویداد آنپکد سال ۲۰۲۴ میلادی از نسل جدید هدفون‌های خود موسوم به گلکسی بادز ۳ (Galaxy Buds 3) و گلکسی بادز ۳ پرو (Galaxy Buds 3 Pro) رونمایی خواهد کرد. گزارش‌های مختلف ادعا کرده‌اند که گلکسی بادز ۳ پرو از طراحی مشابه هدفون‌های سری ایرپادز اپل بهره خواهد برد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری واقعی از مدل پرو سری گلکسی بادز ۳ فاش شده که جزئیات طراحی این هدفون را به نمایش گذاشته‌اند. 

جعبه فروش گلکسی بادز ۳

افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe تصاویر گلکسی بادز ۳ پرو و جعبه فروش آن را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته است. این تصاویر تایید می‌کنند که گلکسی بادز ۳ پرو از طراحی موسوم به ساقه‌ای برخوردار خواهد شد. 

جدا از ظاهر جدید گلکسی بادز ۳ پرو، طراحی کیس شارژ هدفون پرچمدار سامسونگ نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است. در این رابطه، کیس گلکسی بادز ۳ پرو برخلاف نسل قبلی به صورت عمودی قرار می‌گیرد و از سرپوش شفاف بهره می‌برد. گزارش شده کیس شارژ این هدفون از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد شد.

سرپوش شفاف گلکسی بادز ۳ پرو

در پشت ساقه گلکسی بادز ۳ پرو یک خط نوری قرار دارد که احتمالاً با نام Blade Lights معرفی خواهد شد. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که آیا مدل استاندارد نیز به قابلیت مذکور مجهز خواهد شد و یا این ویژگی تنها در اختیار مدل پرو خواهد بود. 

شایعات ادعا کرده‌اند که هر کدام از ایربادهای گلکسی بادز ۳ پرو از اسپیکرهای دوطرفه بهره خواهند برد. از سوی دیگر، این هدفون با قابلیت‌هایی مانند Ambient Sound (تقویت صدای محیط) و Adaptive Noise Control (کنترل نویز محیطی تطبیق‌پذیر) همراه خواهد شد.

قابلیت blade lights گلکسی بادز ۳ پرو

علاوه بر بلوتوث نسخه ۵٫۴، هدفون گلکسی بادز ۳ پرو از گواهی ضدآب و گردوغبار IP57 بهره خواهد برد. همراه با کیس شارژ، هدفون سامسونگ می‌تواند تا ۳۰ ساعت به پخش موسیقی بپردازد. بدون کیس شارژ، گلکسی بادز ۳ پرو تا ۷ ساعت کاربران را همراهی خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی بادز ۳ به همراه محصولاتی مانند گلکسی زد فولد ۶، گلکسی زد فلیپ ۶، گلکسی رینگ، گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

oneplus-nord-4-gsm-ir
تراشه به‌کاررفته در وان پلاس نورد ۴ مشخص شد

پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ تایید کرده که میان‌رده جدید وان پلاس با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه کوالکام همراه می‌شود.

بیشتر بخوانید
nothing-cmf-watch-pro-2-gsm-ir
هدفون و ساعت هوشمند جدید برند CMF معرفی شدند

برند CMF by Nothing از نسل جدید هدفون و ساعت هوشمند خود رونمایی کرده که با قیمت‌های اقتصادی روانه بازار می‌شوند.

بیشتر بخوانید
nothing-cmf-phone-1-gsm-ir
نخستین گوشی برند CMF با پنل پشتی قابل‌تعویض معرفی شد

برند CMF به تازگی از نخستین گوشی خود موسوم به CMF Phone 1 رونمایی کرده که از پنل پشتی ‌قابل‌تعویض و تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ بهره می‌برد. 

بیشتر بخوانید