خانهاخبار
تاریخ رونمایی از رد مجیک 9S پرو برای بازارهای جهانی تایید شد

تاریخ رونمایی از رد مجیک 9S پرو برای بازارهای جهانی تایید شد

نوبیا در تاریخ ۱۶ ژوئيه (۲۶ تیر) گوشی‌های مخصوص بازی جدید خود را برای بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. 

 

۱۵ تیر ۱۴۰۳

چند روز پیش، نوبیا از گوشی‌های مخصوص بازی جدید خود موسوم به رد مجیک 9S پرو و رد مجیک 9S پرو پلاس رونمایی کرد که در حال حاضر تنها برای بازار چین عرضه شده‌اند. مدل پرو پلاس از شارژ فوق‌سریع ۱۶۵ واتی و حافظه رم ۲۴ گیگابایتی بهره می‌برد در حالی که نسخه پرو سری به شارژ ۸۰ واتی و باتری حجیم‌تر مجهز است.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نوبیا به تازگی تایید کرده که در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۶ تیر) گوشی رد مجیک 9S پرو را برای بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود لپتاپ گیمینگ Titan 16 Pro نیز همراه با این گوشی در دسترس بازارهای جهانی قرار بگیرد. 

رد مجیک 9s پرو

همانطور که می‌دانیم، رد مجیک 9S پرو به نسخه اورکلاک‌شده تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز است که با پسوند Leading Version شناخته می‌شود. 

پردازنده مرکزی تراشه پرچمدار کوالکام از یک هسته کورتکس X4‌ با فرکانس ۳٫۴ گیگاهرتزی بهره می‌برد. برای مقایسه، نسخه اصلی اسنپدراگون ۸ نسل سه از هسته مشابه با فرکانس ۳٫۳ گیگاهرتزی برخوردار است. پردازنده گرافیکی نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون ۸ نسل سه می‌تواند به فرکانس ۱ گیگاهرتزی دست پیدا کند.

تراشه رد مجیک 9s پرو

به لطف دوربین سلفی زیر نمایشگر، نوبیا ادعا می‌کند که گوشی رد مجیک 9S پرو تجربه نمایشگر تمام‌صفحه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

برای بازار چین، رد مجیک 9S پرو در کانفیگ پایه رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۳۸۰۰ یوآن (۵۵۰ دلار) به فروش می‌رسد. انتظار می‌روود قیمت مدل بازار جهانی این گوشی حداقل ۶۴۹ دلار باشد. 



جدیدترین‌ اخبار

oneplus-nord-4-gsm-ir
تراشه به‌کاررفته در وان پلاس نورد ۴ مشخص شد

پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ تایید کرده که میان‌رده جدید وان پلاس با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه کوالکام همراه می‌شود.

بیشتر بخوانید
nothing-cmf-watch-pro-2-gsm-ir
هدفون و ساعت هوشمند جدید برند CMF معرفی شدند

برند CMF by Nothing از نسل جدید هدفون و ساعت هوشمند خود رونمایی کرده که با قیمت‌های اقتصادی روانه بازار می‌شوند.

بیشتر بخوانید
nothing-cmf-phone-1-gsm-ir
نخستین گوشی برند CMF با پنل پشتی قابل‌تعویض معرفی شد

برند CMF به تازگی از نخستین گوشی خود موسوم به CMF Phone 1 رونمایی کرده که از پنل پشتی ‌قابل‌تعویض و تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ بهره می‌برد. 

بیشتر بخوانید