خانهاخبار
سامسونگ از طراحی سری نوت 7 برای گلکسی اس 25 اولترا الهام می‌گیرد

سامسونگ از طراحی سری نوت 7 برای گلکسی اس 25 اولترا الهام می‌گیرد

گلکسی اس 25 الترا ممکن است نازک ترین گوشی الترا از زمان نوت 20 به بعد باشد.

۱۵ تیر ۱۴۰۳

با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی اس 25 اولترا، شایعات و خبرهای داغ در مورد این گوشی هوشمند قدرتمند داغ‌تر از همیشه می‌شود. در حالی که هنوز حدود شش ماه تا رونمایی رسمی این محصول باقی مانده، افشاگران دنیای فناوری اطلاعات، جزئیات جالبی را در خصوص تغییرات ظاهری گلکسی اس 25 اولترا به اشتراک گذاشته‌اند.

آیس یونیورس، یکی از افشاگران مطرح حوزه تکنولوژی، اخیراً در شبکه اجتماعی X‌ ادعا کرد که ضخامت بدنه گلکسی اس 25 اولترا تنها 8.4 میلی‌متر خواهد بود. این موضوع در مقایسه با نسل قبلی خود، یعنی گلکسی اس 24 اولترا که ضخامتی معادل 8.6 میلی‌متر دارد، نشان‌دهنده‌ی کاهش محسوس ضخامت است. با این تفاسیر، به نظر می‌رسد که گلکسی اس 25 اولترا می‌تواند لقب باریک‌ترین عضو خانواده‌ی گلکسی اولترا را از زمان گلکسی نوت 20 اولترا (با ضخامت 8.1 میلی‌متر) به دست آورد. البته ذکر این نکته ضروری است که برآمدگی قابل توجه لنزهای دوربین در گلکسی نوت 20 اولترا، نقش بسزایی در کاهش محسوس ضخامت کلی آن ایفا کرده بود.

گلکسی اس ۲۵ اولترا

آیس یونیورس در ادعایی دیگر، بر گفته‌ی پیشین خود مبنی بر تغییر طراحی ظاهری گلکسی اس 25 اولترا صحه گذاشت. وی عنوان کرد که طراحی جعبه‌ای و زاویه‌دار نسل‌های اخیر سری گلکسی اس، جای خود را به فرمی گردتر و نرم‌تر خواهد داد. این فرم گردتر، شباهت‌هایی را به طراحی گلکسی نوت 7 که متأسفانه با مشکلاتی در بخش باتری همراه بود، القا می‌کند. با این حال، امیدواریم که سامسونگ برخلاف گلکسی نوت 7، از استفاده  دوباره‌ از نمایشگر خمیده صرف‌نظر کند.

در نهایت، فارغ از اینکه تغییرات ظاهری چه مسیری را طی خواهند کرد، انتظار می‌رود که سامسونگ همچنان بر ارائه‌ی مشخصات فنی قدرتمند، دوام مثال‌زدنی و قابلیت‌های پیشرفته در گلکسی اس 25 اولترا تمرکز داشته باشد. این موضوع با توجه به عدم تغییر محسوس در ضخامت کلی دستگاه، قوت می‌گیرد.

توییت

علاوه بر تغییرات ظاهری، شایعات دیگری نیز در خصوص ارتقای قابل توجه دوربین‌های ثانویه گلکسی اس 25 اولترا به گوش می‌رسد. بر اساس این گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که سامسونگ از یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو  50 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابر در این گوشی هوشمند استفاده کند. این موارد نویدبخش ارتقاء چشمگیری در بخش عکاسی با این اسمارت‌فون هستند.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

oneplus-nord-4-gsm-ir
تراشه به‌کاررفته در وان پلاس نورد ۴ مشخص شد

پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ تایید کرده که میان‌رده جدید وان پلاس با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه کوالکام همراه می‌شود.

بیشتر بخوانید
nothing-cmf-watch-pro-2-gsm-ir
هدفون و ساعت هوشمند جدید برند CMF معرفی شدند

برند CMF by Nothing از نسل جدید هدفون و ساعت هوشمند خود رونمایی کرده که با قیمت‌های اقتصادی روانه بازار می‌شوند.

بیشتر بخوانید
nothing-cmf-phone-1-gsm-ir
نخستین گوشی برند CMF با پنل پشتی قابل‌تعویض معرفی شد

برند CMF به تازگی از نخستین گوشی خود موسوم به CMF Phone 1 رونمایی کرده که از پنل پشتی ‌قابل‌تعویض و تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ بهره می‌برد. 

بیشتر بخوانید