خانهاخبار
ردمی K70 اولترا احتمالاً در طی ماه جاری معرفی خواهد شد

ردمی K70 اولترا احتمالاً در طی ماه جاری معرفی خواهد شد

گوشی پرمیوم برند ردمی با برچسب قیمتی حدود ۳۰۰۰ یوآن (۴۰۰ دلار) روانه بازار چین خواهد شد. 

۱۴۰۳/۴/۱۱

مدیرکل برند ردمی، وانگ تنگ، اخیراً با انتشار تیزری معرفی و عرضه گوشی ردمی K70 اولترا (Redmi K70 Ultra) را تایید کرد. حالا این مقام ارشد برند ردمی به تازگی ویدئویی را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته که حاوی جزئيات بیشتری از ردمی K70 اولترا است.

ویدئوی منتشر شده آقای تنگ را در حال گفتگو با موسس و مدیرعامل برند شیائومی یعنی لی جون نشان می‌دهد. طبق اعلام رسمی این مقام ارشد، برند ردمی در حال آماده‌سازی برای معرفی گوشی ردمی K70 اولترا است. در این راستا، به نظر می‌رسد گوشی پرمیوم ردمی در طی ماه جاری رونمایی خواهد شد. 

جعبه فروش ردمی k70 اولترا

ردمی K70 اولترا به مانند نسل قبلی خود یعنی ردمی K60 اولترا یک گوشی مبتنی بر عملکرد پردازشی قدرتمند خواهد بود. همچنین ردمی تایید کرده که این گوشی با برچسب قیمتی در حدود ۳۰۰۰ یوآن (۴۰۰ دلار) به فروش خواهد رسید. 

مدیرکل ردمی اعلام کرده که ردمی K70 اولترا به همراه تراشه اصلی خود از یک پردازنده گرافیکی جداگانه و سیستم خنک‌کننده پیشرفته نیز بهره خواهد برد. 

تیزر رسمی تایید کرده که ردمی K70 اولترا از گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 برخوردار خواهد شد. از سوی دیگر، گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که این گوشی به نمایشگر اولد 8T با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهد بود. برای استحکام بیشتر، گوشی جدید ردمی از فریم فلزی بهره خواهد برد. 

ردمی K60 اولترا

قلب تپنده ردمی K70 اولترا احتمالاً تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5x تا ۲۴ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۱ ترابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، شارژ ۱۲۰ واتی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی اشاره کرد. 

شایعه شده که ردمی K70 اولترا با نام شیائومی 14T‌ پرو برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. گفته می‌شود گوشی شیائومی از سیستم دوربین بهتری در مقایسه با مدل ردمی بهره خواهد برد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)