خانهاخبار
رندرهای رد مجیک 9S پرو طراحی آن را نشان می‌دهند

رندرهای رد مجیک 9S پرو طراحی آن را نشان می‌دهند

نوبیا به تازگی رندرهای رسمی گوشی مخصوص بازی خود را به اشتراک گذاشته که تغییرات ظاهری آن را نشان می‌دهند.

۱۴۰۳/۴/۱۱

نوبیا در تاریخ ۳ ژوئیه (۱۳ تیر) از گوشی‌های مخصوص بازی جدید خود موسوم به رد مجیک 9S پرو و رد مجیک 9S پرو پلاس رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر، نوبیا این گوشی‌های گیمینگ را برای رزرو در دسترس قرار داده است. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، رندرهای رسمی گوشی رد مجیک 9S پرو منتشر شده که طراحی آن را نشان می‌دهند.

رد مجیک 9s پرو نسخه سفید

طبق تصاویر منتشر شده، رد مجیک 9S پرو در چهار رنگ به نام‌های Dark Knight (مشکی)، Day Warrior (سفید)، Deuterium Front Transparent Dark Knight (مشکی با بدنه شفاف) و Deuterium Front Transparent Silver Wing (نقره‌ای با بدنه شفاف) عرضه خواهد شد. 

دو مدل از چهار نسخه رد مجیک 9S پرو در بخش‌های مادربرد و مجرای هوا از بدنه شفاف بهره می‌برند. از سوی دیگر، این گوشی از فریم تخت و گوشه‌های تیز برخودار می‌شوند که همان زبان طراحی موجود در رد مجیک 8S پرو است. 

مدل سفید شفاف رد مجیک 9s‌ پرو
مشکی شفاف رد مجیک 9s پرو

شایان ذکر است که رد مجیک 9S پرو با تغییرات طراحی مهمی همراه خواهد شد. برای مثال، ماژول دوربین دستگاه از مرکز به سمت چپ پنل پشتی منتقل شده و فلاش LED نیز کنار دوربین‌ها جا دارد. به علاوه، مجرای فن رد مجیک 9S پرو ظاهری مشابه با دوربین دارد. در این راستا، سنسور سوم گوشی مخصوص بازی نوبیا در پایین فلاش LED جای گرفته است. در مقایسه با رد مجیک 8S پرو، حاشیه نمایشگر رد مجیک 9S پرو کاهش پیدا کرده است.  

طبق گزارش‌های قبلی، رد مجیک 9S پرو به سیستم خنک‌کننده چندلایه ICE 13.5 مجهز خواهد شد که ظاهرا می‌تواند دمای بدنه دستگاه را تا ۱۹٫۵ درجه سلسیوس و دمای پردازنده مرکزی تا ۲۵ درجه کاهش دهد. 

مدل مشکی رنگ رد مجیک 9s پرو
مدل سفید رد مجیک 9s پرو

قلب تپنده رد مجیک 9S پرو نسخه اورکلاک‌شده تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که از سرعت حداکثری ۳٫۴ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. پردازنده گرافیکی این تراشه نیز از سرعت بالاتر ۱ گیگاهرتزی برخوردار خواهد شد. گوشی مخصوص بازی نوبیا با حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 همراه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که سری رد مجیک 9S پرو به نخستین گوشی‌های مخصوص بازی بازار بدل خواهند شد که از هوش مصنوعی بهره می‌برند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)