خانهاخبار
خبر خوب برای یوتیوبر‌ها: امکان آپلود تصاویر تامبنیل سفارشی!

خبر خوب برای یوتیوبر‌ها: امکان آپلود تصاویر تامبنیل سفارشی!

یوتیوب بالاخره به کاربران خود اجازه می‌دهد تا تصاویر کوچک (thumbnail) سفارشی را برای لیست‌های پخش ویدیو خود آپلود کنند. برای ادامه‌ی خبر، به جی‌اس‌ام مراجعه کنید. 
 

۱۴۰۳/۴/۱۰

یوتیوب به زودی امکان آپلود تصاویر کوچک (thumbnail) سفارشی برای لیست‌های پخش ویدیو را فراهم می‌کند. تا کنون، کاربران نمی‌توانستند تصاویر کوچک سفارشی خود را برای لیست‌های پخش ویدیو بارگذاری کنند، اما به نظر می‌رسد این محدودیت به زودی برطرف خواهد شد.

yt 1.jpg

با وجود اینکه یوتیوب رقبای چندانی ندارد، اما همچنان جا برای بهبود این سرویس وجود دارد. به عنوان مثال، در حالی که گوگل به شما اجازه می‌دهد تصویر کوچک سفارشی خود را برای ویدیوهای آپلود شده خود بارگذاری کنید، این امکان هنگام ایجاد لیست پخش شخصی وجود نداشت.

خوشبختانه، به نظر می‌رسد که گوگل در حال کار بر روی قابلیتی است که به کاربران امکان آپلود تصویر کوچک سفارشی برای لیست‌های پخش ویدیو را می‌دهد.

در حال حاضر، چه در نسخه وب و چه در اپلیکیشن‌های موبایل، کاربران نمی‌توانند تصویر شاخص سفارشی برای لیست‌های پخش خود بارگذاری کنند. تصویر شاخص لیست پخش معمولا بر اساس اولین ویدیوی موجود در آن تنظیم می‌شود، هرچند گوگل به کاربران اجازه می‌دهد آن را به یکی از ویدیوهای دیگر درون لیست پخش تغییر دهند.

yt 2.jpg

اما امکان شخصی‌سازی تصویر شاخص خارج از ویدیوهای موجود در لیست پخش وجود ندارد، که می‌تواند برای برخی کاربران که می‌خواهند لیست پخش خود را با تصویری سفارشی و خاص جلوه دهند، محدودکننده باشد.

این قابلیت جدید می‌تواند به کاربران آزادی بیشتری در طراحی و شخصی‌سازی لیست‌های پخش خود بدهد و تجربه کاربری بهتری را فراهم کند. منتظر انتشار رسمی این قابلیت توسط یوتیوب باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)