خانهاخبار
هدفون پرمیوم وان پلاس به زودی معرفی می‌شود

هدفون پرمیوم وان پلاس به زودی معرفی می‌شود

وان پلاس ظاهراً در حال توسعه یک هدفون پرمیوم به نام وان پلاس بادز پرو ۳ است که به زودی روانه بازار می‌شود.

۱۴۰۳/۴/۹

شایعه‌ای جدید ادعا کرده که وان پلاس در حال ساخت یک هدفون جدید به نام وان پلاس بادز پرو ۳ (OnePlus Buds Pro 3) است. به نظر می‌رسد این هدفون یک محصول پرمیوم خواهد بود که به عنوان نسخه نسل جدید وان پلاس بادز پرو ۲ روانه بازار می‌شود.

وان پلاس در ماه فوریه سال ۲۰۲۳ میلادی از هدفون وان پلاس بادز پرو ۲ رونمایی کرد. امسال نیز هدفون وان پلاس بادز ۳ در ماه فوریه معرفی و عرضه شد.

هدفون وان پلاس بادز ۳

وان پلاس بادز ۳

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که وان پلاس بادز پرو ۳ در سه رنگ مشکی، طلایی و سبز روانه بازار خواهد شد. البته امکان دارد که هر سه رنگ هدفون پرمیوم وان پلاس برای همه بازارها در دسترس قرار نگیرند.

وان پلاس بادز پرو ۳ احتمالاً از EQ (اکولایزر)، سنسور تشخیص پوشیدن، قابلیت Fast Pair و فناوری دالبی اتمس و ویژگی Zen Mode Air وان پلاس پشتیبانی خواهد کرد. این هدفون همچنین با قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه، پشتیبانی از شاتر دوربین و صدای فضایی همراه خواهد شد. 

در حال حاضر، دیگر جزئيات مربوط به وان پلاس بادز ۳ پرو از جمله زمان عرضه و قیمت آن هنوز مشخص نشده است. البته انتظار می‌رود این هدفون با قیمت بیشتری در مقایسه با مدل بادز ۳ به فروش برسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)