خانهاخبار
مینگ چی کو: ایرپادز مجهز به دوربین در راه است!

مینگ چی کو: ایرپادز مجهز به دوربین در راه است!

افشاگر معروف اپل امروز ادعایی کرده که پیش‌تر هیچ شایعه یا گزارشی را در این خصوص نشنیده‌ایم.

۱۴۰۳/۴/۱۱

به گفته مینگ چی کو تحلیلگر معروف محصولات اپل، این شرکت ایرپادز جدیدی را با دوربین‌های مادون قرمز برای بهبود تجربیات فضایی با هدست ویژن پرو عرضه خواهد کرد.

ایرپادز مجهز به دوربین

کو در پستی در Medium توضیح داد که اپل قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ ایرپادز جدید با ماژول‌های دوربین IR یکپارچه تولید کند. این دوربین‌های مادون قرمز ظاهرا مشابه گیرنده فیس آیدی آیفون خواهند بود.

هدف از دوربین‌های مادون قرمز در ایرپادز مربوط به اپل ویژن پرو و هدست‌های آینده این شرکت است که باعث افزایش تجربه محاسبات فضایی و صوتی می‌شود. دوربین‌های IR می‌توانند تغییرات تصویر محیطی را تشخیص دهند و طیف وسیع‌تری از حرکات را برای بهبود تعامل کاربر تسهیل کنند. به عنوان مثال، اگر کاربر با استفاده از ویژن پرو و ایرپادز جدید ویدیویی را تماشا کند و سر خود را بچرخاند تا به یک جهت خاص نگاه کند، منبع صدا در آن جهت می‌تواند برای بهبود تجربه صوتی و محاسباتی فضایی تاکید کند.

گفته می‌شود که فاکسکان تامین کننده قطعات جدید مادون قرمز است و این تولید کننده لوازم الکترونیکی تایوانی آماده می‌شود تا در ابتدا قطعات کافی برای حدود ۱۰ میلیون ایرپادز را تهیه کند. مشخص نیست که کدام مدل ایرپادز ابتدا این ویژگی را دریافت می‌کند، اما از آنجایی که ایرپادز پرو پیش‌تر صدای بدون افت کیفیت (Lossless Audio) را به طور انحصاری با ویژن پرو ارایه می‌دهد، می‌توان گفت محتمل‌ترین گزینه است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)