خانهاخبار
سری موتو ریزر ۵۰ با نمایشگر کاور بزرگ‌تر معرفی شد

سری موتو ریزر ۵۰ با نمایشگر کاور بزرگ‌تر معرفی شد

موتورولا به تازگی از نسل جدید گوشی‌های تاشو فلیپ خود رونمایی کرده که به نمایشگر کاور بزرگ‌تر، سیستم دوربین بهتر و سخت‌افزار قوی‌تر مجهز شده‌اند.

۱۴۰۳/۴/۵

برند موتورولا امروز رویداد بزرگی را در کشور چین برگزار کرد که در طی آن از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود موسوم به موتو ریزر ۵۰ (Moto Razr 50) و موتو ریزر ۵۰ اولترا (Moto Razr 50 Ultra) رونمایی کرد. 

گوشی موتو ریزر ۵۰ اولترا پرچمدار تاشو موتورولا محسوب می‌شود که به نمایشگر کاور ۴ اینچی و تراشه جدید اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز است. از سوی دیگر، موتو ریزر ۵۰ نیز که مدل مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌‌رود با تراشه دیمنسیتی 7300X روانه بازار می‌شود.

نمایشگر کاور موتورولا ریزر ۵۰ اولترا

موتورولا ریزر ۵۰ اولترا

مهم‌ترین ویژگی پرچمدار تاشو موتورولا نمایشگر کاور بزرگ آن است که از حاشیه‌های باریکی بهره می‌برد. موتورولا ریزر ۵۰ اولترا به بزرگ‌ترین نمایشگر کاور به‌کاررفته در یک گوشی تاشو فلیپ مجهز شده است. 

نمایشگر کاور موتو ریز ۵۰ اولترا یک پنل P-OLED است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی، محتوای HDR10 پلاس و نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین از صددرصد فضای رنگی DCI-P3 بهره می‌برد.

رنگ سبز موتورولا ریزر ۵۰ اولترا

به مانند نسل قبلی، نمایشگر کاور موتورولا ریزر ۵۰ اولترا می‌تواند تسک‌های مختلفی پخش ویدئو، نمایش جزئیات مسیریابی و نمایش فریم عکس در هنگام ثبت تصاویر سلفی را انجام می‌دهد. 

موتو ریزر ۵۰ اولترا از نمایشگر داخلی ۶٫۹ اینچی P-OLED بهره می‌برد که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین ۱۲۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. همراه با نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتزی، نمایشگر موتورولا ریزر ۵۰ اولترا قادر است به روشنایی ۳۰۰۰ نیتی دست پیدا کند.

نمایشگر موتورولا ریزر ۵۰ اولترا

یکی از بهبودهای مهم موتورولا ریزر ۵۰ اولترا به سیستم دوربین آن مربوط می‌شود. موتورولا در نسل جدید گوشی تاشو خود از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 و لرزشگیر اپتیکال و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری استفاده کرده است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است که در ناچ حفره نمایشگر داخلی جای گرفته است.

انرژی موردنیاز موتورولا ریزر ۵۰ اولترا توسط باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۴۵ واتی باسیم و شارژ ۱۵ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. 

رنگ هلویی موتو ریزر ۵۰ اولترا

پرچمدار تاشو موتورولا با اندروید ۱۴ مبتنی بر Moto MyUX روانه بازار خواهد شد. برای اولین در تاریخ سری ریزر، موتو ریزر ۵۰ اولترا با گواهی ضدآب IPX8 همراه شده است. 

در حال حاضر، موتو ریزر ۵۰ اولترا برای بازار چین عرضه شده و در سه رنگ آبی تیره، سبز و هلویی در دسترس قرار گرفته است. برای دو کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی، پرچمدار تاشو موتورولا به ترتیب با قیمت‌های ۵۶۹۹ یوآن (۷۸۵ دلار) و ۶۱۹۹ یوآن (۸۵۰ دلار) به فروش می‌رسد. 

موتورولا ریزر ۵۰ اولترا

موتورولا ریزر ۵۰

نسخه استاندارد سری موتو ریزر ۵۰ به نمایشگر کاور ۳٫۶ اینچی P-OLED مجهز است که در مقایسه با نمایشگر کاور ۱٫۴ اینچی ریزر ۴۰ بهبود قابل‌توجهی را تجربه کرده است. نمایشگر داخلی ۶٫۹ اینچی این گوشی نیز همان پنل به کار رفته در مدل اولترا است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و روشنایی حداکثری ۳۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های مشترک بین موتو ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا می‌توان فریم آلومینیومی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال را نام برد.

رنگ هلویی موتورولا ریزر ۵۰

دومین دوربین موتو ریزر ۵۰ سنسور فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی است که از گشودگی دیافراگم f/2.2 و میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای بهره می‌برد. قلب تپنده این گوشی تراشه دیمنسیتی 7300X است که یک پلتفرم اختصاصی برای گوشی‌های تاشو با دو نمایشگر به شمار می‌رود. 

تراشه دیمنسیتی 7300X از چهار هسته کورتکس A78 با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس A55‌ با فرکانس ۲ گیگاهرتزی برخوردار است. این تراشه همچنین به پردازنده گرافیکی Mali-G615 مجهز شده است. 

رنگ بندی موتورولا  ریزر ۵۰

منبع تغذیه موتو ریزر ۵۰ باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ ۳۰ واتی باسیم و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، تاشو مقرون‌به‌صرفه موتورولا با اندروید ۱۴ روانه بازار می‌شود.

موتو ریزر ۵۰ در سه رنگ خاکستری تیره، کرمی و نارنجی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تمامی این سه‌ مدل از پنل پشتی چرمی بهره می‌برند. موتو ریزر ۵۰ در دو کانفیگ رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی معرفی شده که با قیمت‌های ۳۶۹۹ یوآن (۵۱۰ دلار) و ۳۹۹۹ یوآن (۵۵۰ دلار) عرضه می‌شوند. 

رنگ خاکستری تیره موتورولا ریزر ۵۰

در حال حاضر، هنوز جزئيات مربوط به عرضه جهانی سری موتو ریزر ۵۰ مشخص نشده ولی انتظار می‌رود به زودی این دو گوشی روانه بازارهای جهانی شوند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)