خانهاخبار
وان پلاس پد پرو با تراشه پرچمدار کوالکام معرفی شد

وان پلاس پد پرو با تراشه پرچمدار کوالکام معرفی شد

تبلت جدید وان پلاس به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه، نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و شارژ ۶۷ واتی مجهز است. 

۱۴۰۳/۴/۸

روز گذشته، وان پلاس از جدیدترین تبلت خود موسوم به وان پلاس پد پرو (OnePlus Pad Pro) رونمایی کرد که به عنوان اولین تبلت مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بازار شناخته می‌شود. علی‌رغم بهره‌مندی از مشخصات فنی قابل‌توجه، تبلت وان پلاس با قیمتی رقابتی عرضه خواهد شد.

برای کانفیگ پایه رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، وان پلاس پد پرو با قیمت ۲۸۹۹ یوآن (۳۹۹ دلار) به فروش می‌رسد. کانفیگ بالارده رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی این تبلت نیز برابر با ۳۷۹۹ یوآن (۵۲۲ دلار) قیمت‌گذاری شده است. 

رنگ بندی وان پلاس پد پرو

وان پلاس پد پرو از نمایشگر بزرگ ۱۲٫۱ اینچی IPS ال‌سی‌دی بهره می‌برد که از رزولوشن تصویر ۳۰۰۰ در ۲۱۲۰ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین قادر است به روشنایی ۹۰۰ نیتی دست پیدا کند. برای تجربه بصری بهتر، وان پلاس تبلت خود را به فناوری دالبی ویژن مجهز کرده است که سبب می‌شود تصاویر با کیفیت بیشتری نمایش داده شوند.

انرژی موردنیاز وان پلاس پد پرو توسط باتری ۹۵۱۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. وان پلاس همراه با تبلت خود از یک قلم هوشمند نیز رونمایی کرده حس مشابه نوشتن روی کاغذ را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. از دیگر مشخصات فنی وان پلاس پد پرو می‌توان به اسپیکرهای چهارگانه اشاره کرد. 

مشخصات فنی وان پلاس پد پرو

شایان ذکر است که وان پلاس پد پرو در دو رنگ خاکستری و سبز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به علاوه، ضخامت و وزن تبلت جدید وان پلاس برابر با ۶٫۴۹ میلی‌متر و ۵۸۴ گرم اعلام شده است.

در حال حاضر، هنوز عرضه وان پلاس پد پرو برای بازارهای جهانی تایید نشده ولی باتوجه به این که دو تبلت وان پلاس پد و وان پلاس پد گو برای بازارهای جهانی معرفی شده‌اند، امیدواریم که وان پلاس پد پرو نیز در دسترس دیگر بازارها قرار بگیرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)