خانهاخبار
شرایط استفاده از سیستم ضبط مکالمه در آی‌اواس ۱۸

شرایط استفاده از سیستم ضبط مکالمه در آی‌اواس ۱۸

اگر مایل به استفاده از قابلیت ضبط مکالمه در iOS 18 اپل شرایطی را برای آن در نظر گرفته است که در این مطلب به مرور آن‌ها می‌پردازیم.

۱۴۰۳/۴/۱۰

در نسخه جدید سیستم عامل آی او اس، اپل بدون نیاز به اپلیکیشن‌های سوم شخص، امکان استفاده از قابلیت ضبط مکالمه را برای کاربران فراهم کرده است و سیستم هوش مصنوعی یا همان Apple Intelligence نیز قادر خواهد بود تا صدای ضبط شده را به حالت متن درآورده یا آن را برایتان خلاصه کند.

امکان تبدیل صدا به متن یا خلاصه‌نویسی و ضبط مکالمات از طریق هوش مصنوعی اپل از فصل پاییز از طریق اپلیکیشن Phone در دسترس خواهد بود. به این ترتیب شما بدون نیاز به اپلیکیشن‌های سوم شخص و پرداخت هزینه‌های جانبی، می‌توانید به ضبط مکالمات بپردازید.

در هنگام برقراری تماس، دکمه رکورد روی صفحه ظاهر خواهد شد که برای ضبط مکالمه، باید روی آن ضربه بزنید. در پایان مکالمه، سیستم هوش مصنوعی اپل به صورت خودکار صدا را به متن تبدیل کرده و حتی آن را خلاصه‌نویسی خواهد کرد تا هر زمان که احتیاج داشتید، به محتوای این مکالمه دسترسی داشته و نیازی به گوش دادن کل آن نداشته باشید.

در حالی که اپل وارد جزئیات این موضوع نشد، اما در وب سایت این شرکت و صفحه پیش نمایش آی او اس ۱۸ می‌بینیم که عملیات ضبط مکالمه و تبدیل صدا به متن به صورت مستقیم از داخل اپلیکیشن Phone صورت خواهد پذیرفت.

قابلیت ضبط مکالمه در آی او اس ۱۸

ضبط مکالمات از طریق اپلیکیشن Phone در آی او اس ۱۸

برای جلوگیری از مشکلات حقوقی، اپل به دو سمت این اتفاق، هشدار می‌دهد که مکالمه در حال ضبط شدن است.

به گفته اپل در وبسایت این شرکت به محض آغاز عملیات ضبط مکالمه، شخص مخاطب از این اتفاق باخبر خواهد شد و پس از پایان مکالمه، سیستم هوش مصنوعی اپل دست به کار شده و صدای ضبط شده را به حالت متن درخواهد آورد.

برای ضبط مکالمه به چه چیزی نیاز خواهیم داشت؟

ضبط تماس‌ها از زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی،‌ آلمانی، ژاپنی، چینی ماندارین، کانتونی و پرتغالی پشتیبانی می‌کند. همچنین دیوایس شما نیز باید صلاحیت استفاده از سیستم هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) را داشته باشد.

به این معنا که باید از آيفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس، آیپد یا مک‌های مجهز به تراشه‌های سری M استفاده کنید. همچنین زبان سیری و دیوایس شما نیز باید به صورت مشترک روی انگلیسی تنظیم شده باشد.

تا زمانی که شرایط بالا را نداشته باشید، امکان ضبط مکالمات و تبدیل صدا به متن را نخواهید داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)