خانهاخبار
اسپاتیفای از رده عضویتی Basic رونمایی کرد

اسپاتیفای از رده عضویتی Basic رونمایی کرد

پلتفرم استریمینگ موسیقی اسپاتیفای به تازکی از رده عضویتی جدیدی به نام ‌Basic رونمایی کرده است که با حذف دسترسی به کتاب‌های صوتی، با قیمت پایین‌تری نسبت به اشتراک پریمیوم قابل تهیه خواهد بود.

۱۴۰۳/۴/۳

اسپاتیفای امروز از رده عضویتی جدید خود با نام Basic رونمایی کرد که با حذف دسترسی به کتاب‌های صوتی، تخفیف کوچکی نسبت به اشتراک پریمیوم را ارائه می‌دهد. این اشتراک با قیمت ۱۰.۹۹ دلار در ماه، تمامی مزایای موسیقی اسپاتیفای مانند پخش بدون تبلیغات را شامل می‌شود؛ اما کاربران آن به کتاب‌های صوتی دسترسی نخواهند داشت.

spotify 1.jpg

طرح استاندارد Premium Individual اسپاتیفای که ۱۱.۹۹ دلار در ماه قیمت دارد؛ شامل پخش بدون تبلیغات و ۱۵ ساعت زمان شنیدن کتاب‌های صوتی در ماه از کاتالوگی با بیش از ۲۵۰٬۰۰۰ عنوان است. تاکنون، اسپاتیفای امکان انتخاب طرح ارزان‌تری بدون دسترسی به کتاب‌های صوتی را به کاربران نمی‌داد؛ زیرا این ویژگی به طور خودکار در پایین‌ترین اشتراک گنجانده شده بود.

اسپاتیفای در ماه ژوئن قیمت اشتراک پایه خود را از ۱۰.۹۹ دلار به ۱۱.۹۹ دلار افزایش داد؛ اما با معرفی طرح جدید Basic، کاربران علاقه‌مند به موسیقی که نیازی به کتاب‌های صوتی ندارند؛ همچنان با پرداخت ۱۰.۹۹ دلار در ماه امکان استفاده از خدمات این پلتفرم محبوب را خواهند داشت. این گزینه جدید ۱۰.۹۹ دلاری اسپاتیفای، با هزینه اشتراک سرویس اپل موزیک برابری می‌کند و اسپاتیفای دیگر برای پخش موسیقی بدون تبلیغات، هزینه بالاتری را از کاربران دریافت نخواهد کرد.

spotify 2.jpg

قیمت سایر رده‌های عضویتی اسپاتیفای تغییری نکرده‌اند. طرح Duo با قیمت ۱۶.۹۹ دلار و طرح Family با قیمت ۱۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود. اسپاتیفای همچنین اشتراکی مخصوص کتاب‌های صوتی را نیز ارائه می‌دهد که با پرداخت ۹.۹۹ دلار به صورت ماهانه، امکان دسترسی به ۱۵ ساعت پخش کتاب‌های صوتی را برای کاربران فراهم می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)