خانهاخبار
اپل سرانجام ویژن پرو را در کشورهای دیگر عرضه کرد

اپل سرانجام ویژن پرو را در کشورهای دیگر عرضه کرد

همانطور که می‌دانیم چند ماهی است که ویژن پرو فقط در آمریکا عرضه می‌شود، اپل به وعده خود عمل کرد و از دیروز شروع به عرضه هدست واقعیت ترکیبی خود در کشورهای مختلف کرده است.

۱۴۰۳/۴/۹

در حالی که از دیروز ویژن پرو در کشورهای چین، هنگ کنگ، ژاپن و سنگاپور شروع به عرضه شده است، فروشگاه آنلاین اپل امروز صبح در آلمان، فرانسه، استرالیا، بریتانیا و کانادا از کار افتاد، زیرا این شرکت آماده شروع پیش خرید اپل ویژن پرو در این پنج کشور می‌شد.

اپل ویژن پرو

پیش ‌سفارش‌ها از ساعت ۵ صبح به وقت اقیانوس آرام (۱۵:۳۰ به وقت ایران) یا ساعت‌های محلی زیر شروع می‌شود. قیمت‌های اولیه ارایه شده در زیر به ارز محلی برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی منهای لنزهای نسخه‌ای و سایر لوازم جانبی است.

  • استرالیا: ۱۰ شب - ۵۹۹۹ دلار
  • کانادا: ۵ صبح - ۴۹۹۹ دلار
  • فرانسه: ۲ بعد از ظهر - ۳۹۹۹ یورو
  • آلمان: ۲ بعد از ظهر - ۳۹۹۹ یورو
  • بریتانیا: ۱ بعد از ظهر - ۳۴۹۹ پوند

اپل ویژن پرو در روز جمعه ۱۲ جولای (۲۲ تیر ماه)، در ۵ کشور عرضه می‌شود و مشتریان علاقه‌مند می‌توانند در حال حاضر یک نسخه نمایشی ۳۰ دقیقه‌ای از دستگاه را در فروشگاه محلی اپل خود از روز عرضه تا پنجشنبه ۱۸ جولای (۲۸ تیر ماه) رزرو کنند.

ویژن پرو بدون شک پیشرفته‌ترین محصول اپل و یک دستاورد مهندسی قابل توجه است که در نگاه اول تحت تاثیر قرار می‌گیرد. با این حال خریداران بالقوه باید به یک فروشگاه اپل مراجعه کنند تا آن را امتحان کنند و قبل از خرید، قابلیت‌های آن را به طور کامل بررسی کنند.

به گفته مینگ چی کو تحلیلگر معتبر محصولات اپل، انتظار می‌رود اپل در سال ۲۰۲۴ به دلیل پیچیدگی ساخت، کمتر از ۴۰۰ هزار هدست ویژن پرو تولید کند. با این حال گفته می‌شود که اپل در حال حاضر روی نسخه جدیدی از اپل ویژن پرو برای سال ۲۰۲۵ کار می‌کند که قیمت مقرون به صرفه‌تری دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)