خانهاخبار
پوشیدنی‌های جدید سامسونگ در تصاویر رندری باکیفیتی دیده شدند

پوشیدنی‌های جدید سامسونگ در تصاویر رندری باکیفیتی دیده شدند

به تازگی تصاویری از سه محصول گلکسی واچ ۷، گلکسی واچ اولترا و گلکسی بادز ۳ فاش شده که طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند.

۱۴۰۳/۴/۸

سامسونگ در تاریخ ۱۰ ژوئیه سال جاری میلادی (۲۰ تیر) رویداد هیجان‌انگیزی را برگزار خواهد کرد که در طی آن شاهد رونمایی از گلکسی زد فولد ۶ (Galaxy Z Fold 6) و گلکسی زد فلیپ ۶ (Galaxy Z Flip 6) خواهیم بود. 

جدا از گوشی‌های تاشو جدید، سامسونگ در رویداد پیش‌رو خود از گلکسی رینگ (Galaxy Ring) نیز رونمایی خواهد کرد که نخستین حلقه هوشمند این برند کره به شمار می‌رود.

رویداد آنپکد سامسونگ میزبان نسل جدید گلکسی واچ به نام گلکسی واچ ۷ (Galaxy Watch 7) و یک ساعت کاملاً جدید موسوم به گلکسی واچ اولترا (Galaxy Watch Ultra) خواهد بود. همچنین در این مراسم، سری گلکسی بادز ۳ (Galaxy Buds 3) معرفی خواهد شد که با بازطراحی مهمی همراه می‌شود. 

گلکسی واچ ۶

حالا افشاگری شناخته‌شده به نام ایوان بلس تصاویر رندری باکیفیتی از گلکسی واچ اولترا، گلکسی واچ ۷ و گلکسی بادز ۳ را به اشتراک گذاشته که طراحی این سه دستگاه را نشان می‌دهند.

همانطور که در این تصاویر مشخص است، گلکسی واچ ۷ از طراحی مشابه نسل قبلی خود یعنی گلکسی واچ ۶ بهره خواهد برد که شامل نمایشگر دایره‌ای و دو کلید سخت‌افزاری می‌شود. البته به نظر می‌رسد این پوشیدنی در رنگ جدید سبز زیتونی به فروش خواهد رسید. 

نسخه سفید گلکسی واچ ۷
مدل سبز رنگ گلکسی واچ ۷

گلکسی واچ اولترا که محصول جدید سامسونگ به شمار می‌رود از بدنه مربعی‌شکلی بهره می‌برد که نمایشگر دایره‌ای در آن قرار گرفته است. تغییر مهم این پوشیدنی در مقایسه با سری گلکسی واچ اضافه شدن یک دکمه سوم است که مرکز فریم سمت راست جای دارد. گزارش شده ساعت پرمیوم سامسونگ با برچسب قیمتی ۷۰۰ دلار روانه بازار می‌شود. 

گلکسی واچ اولترا نسخه مشکی.
گلکسی واچ اولترا مدل نارنجی رنگ

مهم‌ترین تغییر طراحی در بین محصولات موردانتظار سامسونگ را سری گلکسی بادز ۳ به همراه خواهد داشت. مدل گلکسی بادز ۳ پرو به مانند ایرپادز پرو از سری سیلیکونی بهره می‌برد که در گوش قرار می‌گیرد. از سوی دیگر، گلکسی بادز ۳ فاقد سری سیلیکونی خواهد بود. 

تصاویر رندری گلکسی بادز ۳ و بادز ۳ پرو را در دو رنگ سفید و خاکستری / نقره‌ای نشان می‌دهند. در نگاه اول، به نظر می‌رسد هدفون جدید سامسونگ از طراحی مشابه ایرپادز اپل بهره می‌برد ولی تفاوت‌هایی بین این دو هدفون وجود دارد. برای مثال، هدفون ایرپادز اپل از بدنه استوانه‌ای برخوردار است در حالی که بدنه گلکسی بادز ۳ ظاهر متفاوتی دارد. 

هدفون گلکسی بادز ۳
گلکسی بادز ۳

شایعه شده که گلکسی بادز ۳ پرو از سیستم نورپردازی جدیدی موسوم به Blade Lights بهره خواهد برد که در بدنه هدفون قرار می‌گیرد. البته این قابلیت در رندرهای هدفون سامسونگ مشخص نشده ولی به نظر می‌رسد نوار مشکی که در یک تصویر دیده می‌شود مربوط به قابلیت Blade Lights باشد.

کیس شارژ هدفون گلکسی بادز ۳

کیس شارژ سری گلکسی بادز ۳ نیز تغییرات مهمی را تجربه خواهد کرد. برخلاف نسل‌های قبلی، کیس هدفون‌های سامسونگ به طور عمودی طراحی خواهد شد. از قابلیت‌های احتمالی هدفون‌های سامسونگ می‌توان گواهی ضدآب و گردوغبار IP، حذف نویز فعال (ANC) و پشتیبانی از صدای باکیفیت را نام برد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)