خانهاخبار
عرضه ردمی K70 اولترا رسماً تایید شد

عرضه ردمی K70 اولترا رسماً تایید شد

شیائومی با به اشتراک‌گذاری تیزری و ضمن تایید عرضه ردمی K70 اولترا اعلام کرده که این گوشی با گواهی IP68 همراه خواهد شد. 

۱۴۰۳/۴/۸

شیائومی در ماه نوامبر سال گذشته میلادی از سری ردمی K70 رونمایی کرد که شامل دو مدل به نام‌های ردمی K70 و ردمی K70 پرو می‌شود. حالا به نظر می‌رسد غول فناوری چین به زودی از مدل سوم سری ردمی K70 رونمایی می‌کند که ردمی K70 اولترا نام دارد. 

مدیرکل برند ردمی، وانگ تنگ، با انتشار تیزری در شبکه اجتماعی چینی Weibo تایید کرده که گوشی ردمی K70 اولترا به زودی معرفی می‌شود. تیزر رسمی ردمی نشان می‌دهد که این گوشی از گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 برخوردار خواهد بود.

تیزر ردمی K70 اولترا

طبق گزارش‌های قبلی، ردمی K70 اولترا به تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس، نمایشگر ۱۴۴ هرتزی با رزولوشن تصویر 1.5K و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد. ماه گذشته، گوشی پرمیوم ردمی با شارژ ۱۲۰ واتی در گواهی 3C‌ ثبت شد 

به مانند نسل قبلی، ردمی K70 اولترا نیز احتمالاً تنها برای بازار چین عرضه خواهد شد ولی به نظر می‌رسد شیائومی 14T پرو به عنوان نسخه بازار جهانی این گوشی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای مقایسه، سال گذشته، ردمی K60 اولترا با نام شیائومی 13T‌ پرو روانه بازارهای جهانی شد.

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود شیائومی با انتشار تیزرهای بیشتر، جزئيات دیگری از گوشی ردمی K70 اولترا را در دسترس کاربران قرار دهد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)