خانهاخبار
اطلاعات گوشی برند فرعی ناتینگ فاش شد

اطلاعات گوشی برند فرعی ناتینگ فاش شد

مدتی است که که شاهد شایعاتی در مورد گوشی برند CMF هستیم که در واقع زیر برند شرکت ناتینگ محسوب می‌شود.

۱۴۰۳/۴/۸

مدتی است که شرکت ناتینگ اولین گوشی هوشمند برند فرعی خود را یعنی CMF by Nothing برجسته کرده و گزارش‌هایی از این گوشی منتشر می‌شود. امروز لیستی از مشخصات این دستگاه آینده از یک منبع معتبر به همراه اطلاعات قیمت آن به بیرون درز پیدا کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

برند CMF از شرکت ناتینگ

گفته می‌شود CMF Phone 1 دارای صفحه نمایش لمسی ۶٫۷ اینچی با رزولوشن +FHD با پنل امولد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، تراشه مدیاتک دایمنسیتی 7300، دوربین پشت ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور عمق در کنار آن است که در طرف دیگر یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در قسمت جلویی گوشی تعبیه شده است. از طرف دیگر قدرت دستگاه را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۳ واتی تامین می‌کند.

در قسمت نرم افزار این گوشی اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد و در دو نسخه ارایه خواهد شد که هر دو با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا عرضه می‌شوند. یکی به همراه ۶ گیگابایت رم و دیگری با ۸ گیگابایت رم.

گفته می‌شود که قیمت مدل اول حدود ۱۹۰ دلار و برای دوم قیمت ۲۲۰ دلاری در نظر گرفته شده است.

از نظر مشخصات، به نظر می‌رسد این محصول یک نسخه سطح پایین‌تر از ناتینگ فون (2a) باشد که برای رسیدن به قیمت پایین‌تر ساخته شده است. در مقایسه با آن مدل، CMF Phone 1 فاقد چراغ‌های گلیف و دوربین فوق عریض است، همچنین وضوح دوربین سلفی آن به نصف کاهش داده شده است و شارژ آن هم از ۴۵ وات به ۳۳ وات رسیده است.

نکته عجیب پردازنده گوشی برند فرعی ناتینگ است که با قیمتی کمتر، تراشه بهتری از ناتینگ فون (2a) دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)