خانهاخبار
ویوو پد ۳ با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی رسماً معرفی شد

ویوو پد ۳ با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی رسماً معرفی شد

ویوو از تبلت جدیدی رونمایی کرده که از باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه و شارژ ۴۴ واتی بهره می‌برد.

۱۴۰۳/۴/۸

ویوو اخیراً تبلت ویوو پد ۳ (Vivo Pad 3) را در وبسایت خود لیست کرد و کانفیگ‌ها و رنگ‌بندی آن را تایید کرد. حالا به تازگی غول فناوری چین قیمت و مشخصات فنی این تبلت را نیز در دسترس قرار داده است. 

ویوو پد ۳ در کانفیگ‌های مختلفی به فروش خواهد رسید که به قرار زیر است:

  • رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی:‌ ۲۴۹۹ یوآن (۳۴۵ دلار)
  • رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۲۷۹۹ یوآن (۳۸۵ دلار)
  • رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۳۰۹۹ یوآن ( ۴۲۵ دلار)
  • رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی: ۳۳۹۹ یوآن (۴۵۶ دلار)

تبلت جدید ویوو در سه رنگ بنفش، آبی و خاکستری روانه بازار خواهد شد.

ویوو پد ۳

مشخصات فنی ویوو پد ۳

ویوو پد ۳ در پنل جلویی خود میزبان نمایشگر ۱۲٫۰۵ اینچی ال‌سی‌دی است که از رزولوشن تصویر 2.8K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین می‌تواند به نرخ روشنایی ۶۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

قلب تپنده تبلت ویوو تراشه جدید اسنپدراگون 8s نسل سه کوالکام است که با حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 3.1 برای کانفیگ ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه داخلی UFS 4.0 برای دیگر کانفیگ‌ها به پردازش اطلاعات می‌پردازد. برای پایدار نگه‌داشتن عملکرد این تراشه قدرتمند، ویوو تبلت خود را به سیستم خنک‌کننده محفظه بخار مجهز کرده است.

مدل بنفش رنگ ویوو پد ۳

منبع تغذیه ویوو پد ۳ باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. برای تصویربرداری، تبلت ویوو به سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است.

از دیگر مشخصات فنی ویوو پد ۳ می‌توان اندروید ۱۴ مبتنی بر OriginOS 4، بلوتوث نسخه ۵٫۴، وای‌فای ۶ و اسپیکرهای شش‌گانه را نام برد. این تبلت نسخه ری‌برند تبلت IQOO Pad 2 به شمار می‌رود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)