خانهاخبار
آیا موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۴ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند؟

آیا موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۴ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند؟

سرانجام، موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۴ از شارژ بی‌سیم با سرعت مناسب پشتیبانی می‌کند. این قابلیت جدید به شما امکان می‌دهد تا باتری گوشی خود را در مدت زمان به مراتب کمتری نسبت به نسل قبل شارژ کنید.

۱۶ تیر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

شارژ بی‌سیم دیگر یک ویژگی جدید و هیجان‌انگیز به حساب نمی‌آید، اما در نسل جدید ریزر پلاس، این قابلیت به اندازه‌ای سریع شده که ارزش توجه کردن را پیدا کرده است. اگرچه این اولین باری نیست که موتورولا شارژ بی‌سیم را برای سری ریزر پلاس در نظر می‌گیرد، اما مدل ۲۰۲۴ اولین نسخه‌ای است که واقعاً تمایل به استفاده از این امکان در آن را خواهید داشت. مدل ۲۰۲۳ تنها از شارژ بی‌سیم ۵ وات پشتیبانی می‌کرد که منجر به زمانی در حدود چهار ساعت برای شارژ کامل گوشی می‌شد.

moto 2.jpg

البته، برای قرار دادن گوشی روی شارژر بی‌سیم در طول شب، ۵ وات کاملاً مناسب است. حتی برخی افراد این سرعت را به خاطر عمر بیشتر باتری ترجیح می‌دهند (هرچه سرعت شارژ کمتر باشد، گرمای کمتری ناشی از ناکارآمدی تولید می‌شود). با این حال، ۵ وات برای مواقع ضروری که نیاز به شارژ سریع دارید، بسیار کند به نظر می‌رسد.

فرض کنید یک ساعت زمان برای شارژ کامل ریزر پلاس ۲۰۲۴ خالی‌شده در اختیار دارید. سرعت شارژ ۵ واتی حتی شما را به نصف هم نمی‌رساند، اما با ۱۵ وات روی باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ریزر پلاس، می‌توانید به حدود ۷۰ درصد یا حتی بیشتر از آن دست پیدا کنید.

با دستیابی به توان ۱۵ وات، ریزر پلاس ۲۰۲۴ به همان سطح سرعت شارژ بی‌سیم گوشی‌های معمولی غیرقابل تا شدن از موتورولا و سامسونگ و همچنین سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ می‌رسد. برای اینکه شارژ ریزر پلاس کاملاً مشابه فلیپ باشد، موتورولا همچنین شارژ بی‌سیم معکوس ۵ واتی را نیز در نظر گرفته است: با استفاده از گوشی خود می‌توانید هدفون بی‌سیم مورد علاقه خود یا گوشی دیگری را شارژ کنید.

p6g6MdZHdoD4AXBhrpWUAh-1200-80.jpg

شارژ بی‌سیم معکوس همچنان یکی از قابلیت‌های نسبتاً گیج‌کننده در گوشی‌های اندرویدی است که در چند سال اخیر عرضه شده‌اند. استفاده از گوشی‌های با باتری بزرگ مانند موتورولا اج یا گلکسی اس ۲۴ الترا به عنوان پاور بانک بی‌سیم منطقی به نظر می‌رسد، اما مدل ریزر پلاس سال گذشته - و بسیاری از گوشی‌های تاشو به سبک صدفی - اغلب قبل از پایان روز خودشان به شارژ مجدد نیاز دارند.

با وجود این، این قابلیت همچنان وجود دارد، که در صورتی که واقعاً نیاز داشته باشید گوشی خاموش همسرتان یا هدفون‌های بی‌سیم (مانند مدل Moto Buds Plus که اخیراً عرضه شده) را که برای حذف صدای محیط به آن‌ها اعتماد می‌کنید، دوباره راه‌اندازی کنید، می‌تواند مفید باشد.

در سایر مواقع، شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی این گوشی با استاندارد Qi سازگار است و شما می‌توانید بهترین شارژرهای بی‌سیم موجود را با قیمتی کمتر از مدل اختصاصی موتورولا تهیه کنید و از سرعت شارژ مناسب برای گوشی تاشو رده‌بالای خود لذت ببرید.

برچسب‌ها: