خانهاخبار
رنگ‌های جذاب گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ لو رفت!

رنگ‌های جذاب گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ لو رفت!

اخبار دنیای تکنولوژی امروز، تصاویری از گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ را به همراه جزئیات رنگ‌بندی آن‌ها به ارمغان آورده است.

۱۶ تیر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

به نظر می‌رسد یک خرده فروشی استرالیایی کمی زودتر از موعد، لیست محصولات جدید خود را منتشر کرده که در آن، رنگ‌بندی و تغییرات احتمالی هر دو گوشی به نمایش گذاشته شده است. طبق گزارش وبسایت WinFuture، این لیست شامل مجموعه‌ای از تصاویر است که گلکسی زد فولد ۶ را در رنگ‌های خاکستری، آبی تیره و یک رنگ صورتی کاملاً جدید نشان می‌دهد.

تصاویر لو رفته از گلکسی زد فولد ۶ فراتر از رنگ‌بندی جذاب آن حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. این تصاویر، نگاهی دقیق به تغییرات ظریف طراحی این گوشی تاشو نیز ارائه می‌دهند.

یکی از قابل‌ توجه‌ترین تغییرات، لولای بازطراحی‌شده و باریک‌تر فولد ۶ است. همانطور که قبلاً هم شایعاتی در این مورد وجود داشت، تصاویر به خوبی نازک‌تر شدن قابل توجه‌ی لولای فولد ۶ را نشان می‌دهند. این تغییر به کاهش محسوس ضخامت گوشی در حالت بسته کمک می‌کند و در نتیجه، تجربه‌ی حمل راحت‌تری را به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر لولای جدید، تصاویر بر لبه‌های صاف فولد ۶ تأکید می‌کنند. به نظر می‌رسد سامسونگ در این نسل، از گوشه‌های گرد فولد ۵ فاصله گرفته و ظاهری مدرن و مستطیل-شکل را برای پرچمدار تاشو خود انتخاب کرده است. نگاهی به پنل جلویی دستگاه نیز ما را به یاد سری گلکسی S اولترا می‌اندازد، هرچند شباهت کامل نیست. در نهایت، نکته‌ی دیگری که در تصاویر جلب توجه می‌کند، حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر فولد ۶ نسبت به نسل قبلی است. این تغییرات در کنار رنگ‌های جذاب، نویدبخش یک تجربه‌ی کاربری بهبود یافته با ظاهری جدید و مدرن برای طرفداران سری گلکسی زد فولد است.

لیست اولیه‌ی فاش‌شده از آن خرده‌فروش استرالیایی، گلکسی زد فلیپ ۶ را نیز در رنگ‌های مختلف به نمایش گذاشت: سبز (نعنایی)، خاکستری، آبی روشن و یک رنگ زرد جدید. برخلاف مدل فولد ۶، به نظر می‌رسد طراحی گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ نسبت به نسل قبل، تغییر خاصی نکرده است و همچنان از طراحی تاشو و صدفی بهره می‌برد.

این موج جدید از افشاگری‌های مربوط به رنگ‌بندی، چند هفته پس از شایعات قبلی درباره‌ی رنگ‌های خاص عرضه‌شده به صورت آنلاین منتشر شد. طبق گزارش‌های اولیه در اوایل ماه ژوئن، گفته می‌شد که زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ علاوه بر رنگ «هلویی» برای مدل صدفی، در رنگ‌های سفید و مشکی نیز به صورت انحصاری و تنها از طریق خرید آنلاین عرضه خواهند شد.

از نظر ظرفیت حافظه، یکی دیگر از افشاگری‌ها ادعا می‌کند که بعید است تغییری صورت گیرد و سامسونگ همچنان به ارائه‌ی گزینه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی برای هر دو مدل فلیپ ۶ و فولد ۶ ادامه دهد. با این حال، این احتمال وجود دارد که زد فولد ۶ با یک نسخه‌ی ۱ ترابایتی نیز عرضه شود. در نهایت، انتظار می‌رود که نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ با جدیدترین تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ از شرکت کوالکام رونمایی شوند.

گزارش قبلی حاکی از آن است که سامسونگ امسال به دلیل «کنترل هزینه» و «بازدهی» تصمیم گرفته است تا در تمام بازارهای جهانی، از تراشه‌ی اختصاصی اگزینوس در گوشی‌های تاشو خود استفاده نکند.

با وجود این اخبار، به رویداد تابستانه‌ی آنپکد سامسونگ نزدیک می‌شویم که این شرکت تأیید کرده است در تاریخ ۱۰ جولای (۱۹ تیر) در پاریس، فرانسه برگزار خواهد شد. مشتریان می‌توانند با رزرو یک دستگاه گلکسی جدید، ۵۰ دلار اعتبار خرید درون‌فروشگاهی دریافت کنند.

برچسب‌ها: