خانهاخبار
قابلیت جدید Circle to Search: اسکن مستقیم کد QR از روی صفحه‌نمایش

قابلیت جدید Circle to Search: اسکن مستقیم کد QR از روی صفحه‌نمایش

با قابلیت جدید اسکن کد QR در Circle to Search، دیگر نیازی به گرفتن اسکرین‌شات و استفاده از برنامه‌های جداگانه برای اسکن کدها نیست. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، این خبر را در جی‌اس‌ام بخوانید. 
 

۱۴۰۳/۴/۱۰
product-image

سامسونگ گلکسی S24

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

قابلیت Circle to Search که با سری گلکسی اس ۲۴ معرفی شد، از زمان عرضه با استقبال خوبی مواجه شده است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا بدون خارج شدن از برنامه‌ای که در آن هستید، مستقیماً از روی صفحه نمایش خود به جستجو بپردازید.

با این حال، این قابلیت همچنان جای پیشرفت دارد. اخیرا وب‌سایت androidauthority گزارش کرده است که گوگل در حال کار بر روی ادغام یک اسکنر بارکد و کد QR درون صفحه‌ای به قابلیت Circle to Search است. اکنون، این وب‌سایت به  یک نسخه آزمایشی و کاربردی از این قابلیت دسترسی دارد.

ادغام Google Lens و Circle to Search

توجه: تجزیه و تحلیل یک فایل APK (فایل نصبی برنامه‌های اندرویدی) به پیش‌بینی ویژگی‌هایی که ممکن است در آینده به یک سرویس اضافه شوند بر اساس کدهای در حال توسعه کمک می‌کند. با این حال، این احتمال وجود دارد که چنین ویژگی‌های پیش‌بینی‌شده‌ای هرگز به نسخه نهایی و عمومی برنامه راه پیدا نکنند.

Androidauthority اعلام می‌کند که برای اولین بار پشتیبانی از بارکد را در نسخه بتای Google app v15.19.45.29 (با معماری arm64) مشاهده کرده و با استفاده از نسخه v15.25.32 موفق به فعال کردن این قابلیت شده است.

این قابلیت در موارد بسیاری کاربردی خواهد بود؛ برای مثال زمانی که می‌خواهید یک کد QR که در ایمیل دریافت کرده‌اید را اسکن کنید. انجام این کار با گوگل‌لنز به صورت محدود امکان‌پذیر است، اما به احتمال زیاد نیازمند گرفتن اسکرین‌شات از کد QR و سپس باز کردن آن در برنامه گالری یا اسکنر گالری Google Lens خواهید بود.

خداحافظی با اسکرین‌شات! اسکن مستقیم کد QR با قابلیت Circle to Search

با قابلیت جدید اسکن کد QR و بارکد در Circle to Search، دیگر نیازی به گرفتن اسکرین‌شات نخواهید داشت و سهولت کلی فعال‌سازی جستجو با ترسیم دایره، این قابلیت را بسیار کاربردی می‌کند.

این قابلیت همچنین روشی برای برقراری برابری بین Google Lens و Circle to Search خواهد بود. اخیرا شاهد دریافت برخی از ویژگی‌های کلیدی Circle to Search توسط Google Lens بودیم و این قابلیت اسکن بارکد و کد QR حرکتی در جهت دیگر و با برخی ارتقاءهای خوب خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)