خانهاخبار
هواوی در حال توسعه یک تبلت با شارژ ۱۰۰ واتی است

هواوی در حال توسعه یک تبلت با شارژ ۱۰۰ واتی است

به نظر می‌رسد هواوی در حال ساخت یک تبلت جدید است که حالا با شارژ ۱۰۰ واتی در گواهی 3C کشور چین ثبت شده است.

۱۴۰۳/۴/۱۱

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که هواوی در حال ساخت یک تبلت جدید است که حالا به نظر می‌رسد به زودی عرضه خواهد شد. در این راستا، تبلت جدید هواوی به تازگی در گواهی 3C کشور چین ثبت شده که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

دو هفته پیش، یک تبلت متعلق به برند هواوی با شناسه مدل MRO-WOO در یک گواهی قرار گرفت که قابلیت پیام‌رسانی ماهواره‌ای آن را تایید کرد. حالا این تبلت با شارژ فوق‌سریع ۱۰۰ واتی در گواهی 3C نیز دیده شده است. 

گواهی 3c تبلت هواوی میت پد

با توجه به پشتیبانی از شارژ‌ ۱۰۰ واتی، احتمال دارد تبلت جدید هواوی به عنوان یک محصول پرچمدار روانه بازار شود. همچنین شایان ذکر است که این دستگاه گواهی‌های مربوط به بلوتوث و وای‌فای را نیز دریافت کرده است. 

در حال حاضر، هنوز نام تبلت هواوی مشخص نشده ولی انتظار داریم که در طی هفته‌های پیش‌رو اطلاعات بیشتری از این محصول در دسترس قرار بگیرد. 

هواوی میت پد پرو ۱۲٫۶ اینچی

در خبری مشابه، هواوی امروز از یک تبلت میان‌رده به نام MatePad SE 11 (2024) رونمایی کرده که به نمایشگر ۱۱ اینچی IPS ال‌سی‌دی با نرخ روشنایی ۴۰۰ نیتی، تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ و حافظه رم ۸ گیگابایتی مجهز است. این تبلت از باتری ۷۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۲۲٫۵ واتی بهره می‌برد و دوربین ۵ مگاپیکسلی را به همراه دارد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)