خانهاخبار
سرفیس پرو 10 لپ تاپی منحصر به فرد

سرفیس پرو 10 لپ تاپی منحصر به فرد

اگر با مایکروسافت Surface Pro آشنایی ندارید باید بگوییم که این دستگاه یک نوت‌بوک عالی از این شرکت است.

۱۴۰۳/۴/۹
4d880774-f5da-431e-b486-629051a3e98f1111.png

اگر با مایکروسافت Surface Pro آشنایی ندارید باید بگوییم که این دستگاه یک نوت‌بوک عالی از این شرکت است. در واقع نوت‌بوک‌ها را می‌توان مدل‌های بهتری از لپ‌تاپ‌های مولتی مدیا و اداری دانست. مایکروسافت به‌تازگی مدل 10 از این محصول را معرفی کرده که قابلیت‌های فوق‌العاده ای را درون خود جای داده است.

با استفاده از surface  قادر هستید به جلسات کاری رفته و پاورپوینت خود را ارائه دهید. همچنین این محصول برای ویرایش فیلم و عکس نیز انتخاب خوبی به‌حساب می‌آید. برای آشنایی بیشتر با این محصول پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی سرفیس پرو 10؛ بهترین نوت‌بوک ویندوزی

بگذارید قبل‌از هرچیزی یک معرفی اولیه برای Surface Pro 10 داشته باشیم. باید گفت که لپ‌تاپ و نوت‌بوک سرفیس، محصولی است که از طراحی مدرن بهره می‌برد. جالب است بدانید که ضخامت آن حدود 9.3میلی‌متر بوده و وزن آن نیز کمتر از 1کیلوگرم است.

برای بدنه این دستگاه از آلومینیوم آنودایز شده استفاده کرده‌اند تا علاوه‌بر افزایش مقاومت در برابر ضربه و خراش، بتوانند وزن دستگاه را پایین‌تر بیاورند. می‌توانید این نوت‌بوک شیک و کاربردی را در رنگ‌های مشکی و پلاتینی بخرید.

مشخصات فنی سرفیس پرو 10 مایکروسافت

8e71432c-2110-4a76-8668-9dc0dff8198c22.jpg

حال که به‌صورت اولیه با این نوت‌بوک جذاب آشنا شدید، بهتر است ببینیم که چه مشخصات فنی در Surface Pro 10 به‌کار برده‌اند. این محصول جذاب و کاربردی از شرکت مایکروسافت مدلی فوق‌العاده توانمند برای امور مختلف است. دلیل این موضوع بهره‌گیری از سخت‌افزارها و قابلیت‌هایی است که در این مطلب ارائه می‌کنیم.

بهره‌گیری از پردازنده Intel Core Ultra در سرفیس پرو 10

اولین و مهم‌ترین مشخصه فنی که باید برای نوت‌بوک Surface Pro 10 بررسی کنیم، پردازنده مرکزی این دستگاه است. پردازنده مرکزی که برای نوت‌بوک‌ها استفاده می‌کنند متفاوت بوده و مصرف برق کمتری دارند. شرکت مایکروسافت برای این محصول از پردازنده اینتل Core Ultra استفاده می‌کند.

البته باید گفت که بسته به مدل سرفیس پرو، مدل‌های متفاوتی از این تراشه به کار می‌روند. به‌طور مثال، در برخی مدل‌ها از سری 7 این سی پی یو بهره می‌برند. میزان کش آن 12 مگابایت بوده و از 12 هسته پردازشی نیز بهره می‌برد.

استفاده از رم 16 و 32 گیگابایتی در Surface Pro 10

مورد دیگری که باید دررابطه‌با این محصول به شما بگوییم، رم این دستگاه است. رم در سیستم‌های کامپیوتری و لپ‌تاپ‌ها اهمیت زیادی داشته و نحوه کار با آن را مشخص می‌کند. در مدل‌های گوناگون این دستگاه از رم‌های 16 و 32 گیگابایتی استفاده کرده‌اند.

این امر موجب افزایش سرعت دستگاه شده و از هنگی آن جلوگیری می‌کند. به کمک این ویژگی قادر هستید انواع برنامه‌ها را به‌راحتی اجرا کرده و نگرا کمبود رم نباشید. نوع رم‌های به‌کاررفته در این نوت‌بوک LPDDR5 بوده و تا 5200 مگاهرتز سرعت دارند.

تا 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD برای سرفیس پرو 10

استفاده از حافظه SSD را باید مزیتی بزرگ در این نوت‌بوک از شرکت مایکروسافت بدانیم. فضای ذخیره‌سازی که از نوع SSD باشد، قطعا سرعت لپ‌تاپ و نوت‌بوک را بیشتر کرده و فایل‌های آن با سرعت بیشتری اجرا خواهند شد.

در Surface Pro 10 از یک حافظه SSD نسل 4 استفاده کرده‌اند که قابلیت ارتقا دارد. مدل‌های گوناگونی از این دستگاه با حافظه‌های 256، 512 گیگ و 1 ترابایتی ارائه می‌شوند که قادر هستید بسته به نیاز خود یکی را انتخاب کنید. البته اسلات خالی SSD در این محصول وجود داشته و قادر هستید خودتان حافظه آن را ارتقا دهید.

استفاده از نمایشگر 13 اینچی لمسی در Surface Pro 10

اما پراهمیت‌ترین چیزی که مشتریان باید هنگام انتخاب این نوت‌بوک سرفیس در نظر داشته باشند، نمایشگر آن است. صفحه نمایشی که مایکروسافت برای این دستگاه به کار برده 13 اینچ اندازه داشته و از نوع PixelSense Flow Display است.

رزولوشن تصویری که برای این دستگاه وجود دارد 1920×2880 بوده و از 5.53میلیون پیکسل درون خود استفاده می کند. از دیگر قابلیت‌هایی که برای نمایشگر این دستگاه وجود دارد باید به قابلیت دریافت 10 لمس همزمان، پروفایل‌های رنگی Vivid و sRGB، نرخ تازه سازی 120 هرتزی و روشنایی 600 نیتی اشاره کنیم.

بهره‌گیری Surface Pro 10 از پورت‌های غنی

وجود پورت‌های غنی از دیگر مواردی است که باید برای خرید این نوت‌بوک محبوب و جدید به شما ارائه کنیم. این دستگاه از ارتباطات مختلف پشتیبانی کرده و دارای وای‌فای نسل 6 و بلوتوث 5.3 است. برای درگاه‌های آن نیز از تاندربولت 4 استفاده کرده‌اند.

این نسخه از تاندربولت برای شارژ دستگاه و انتقال داده استفاده می‌کند. می‌توانید از پورت DisplayPort 2.1 این دستگاه بهره برده و آن را به 8 مانیتور به‌صورت همزمان وصل کنید. باید این را هم بگوییم که پورت شارژ این دستگاه از قابلیت شارژ فوق سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند.

بهره‌گیری از دوربین باکیفیت در سرفیس پرو 10

اما مورد دیگری که باید درمیان مشخصات فنی Surface Pro 10 به شما معرفی کنیم، دوربین‌هایی هستند که برای این نوت‌بوک به‌کار برده‌اند. این دستگاه از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که رزولوشن تماس تصویری و فیلمبرداری آن 1440 پیکسل است.

علاوه‌بر این دوربین، یک دوربین دیگر در پشت دستگاه به‌کاررفته که رزولوشن آن 10.5 مگاپیکسل بوده و با کیفیت فول اچ دی فیلمبرداری می کند. با کمک این دوربین‌ها می‌توانید در جلسات آنلاین و تماس‌های تصویری شرکت کنید.

خرید سرفیس پرو 10 از دیجی‌کالا

f4680075-8228-4319-bae5-469683181ee63.png

اگر به‌دنبال خرید Surface Pro 10 هستید باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مانند دیجی‌کالا بروید. دیجی‌کالا یک مرکز آنلاین بزرگ برای انواع دستگاه‌های دیجیتال بوده و این محصول را با بهترین قیمت و بیشترین تنوع سخت‌افزاری در اختیار شما قرار می‌دهد.

جمع‌بندی

یکی از جدیدترین محصولات شرکت مایکروسافت Surface Pro 10 نام دارد. این محصول یک نوت‌بوک باکیفیت، شیک و سبک‌وزن است که کیفیت نمایشگر آن فوق‌العاده بوده و از نرخ 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. به کمک رم 16 یا 32 گیگابایتی این دستگاه که در کنار یک پردازنده جدید اینتل به‌کار رفته‌اند، قادر هستید انواع برنامه‌های ویندوزی را اجرا کرده و تصاویر یا ویدئوهای مختلف را ویرایش کنید.

برای پیدا کردن بهترین قیمت خرید این محصول، می‌توانید به دیجی‌کالا بروید. قطعا دیجی‌کالا پایین‌ترین قیمت را برای این محصول به شما ارائه داده و پس‌از سفارش در زمان کم تحویل می‌دهد.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)