خانهاخبار
ریلمی نوت ۶۰ در گیک‌بنچ دیده شد

ریلمی نوت ۶۰ در گیک‌بنچ دیده شد

گوشی اقتصادی جدید ریلمی به تازگی در دیتابیس گیک‌بنچ رویت شده است.

۱۴۰۳/۴/۱۱

ریلمی اوایل سال ۲۰۲۴ گوشی نوت ۵۰ را با هدف پوشش دادن بخش زیر ۱۰۰ دلار بازار، معرفی کرد. این سری در حال حاضر در بازار مناطق مختلف جهان در دسترس است و این شرکت وعده داده که تا پایان سال، دو دستگاه دیگر نیز به این سری اضافه خواهند شد.

realme 1.jpg

به نظر می‌رسد اولین دستگاه از این دو گوشی جدید این سری، ریلمی نوت ۶۰ باشد. این دستگاه با شماره مدل RMX3933 در گیک‌بنچ  بنچمارک شده و نتایج نشان می‌دهند که از یک چیپست سطح پایه و سیستم عامل اندروید ۱۴ استفاده می‌کند.

احتمالاً نوت ۶۰ بسیار شبیه به نوت ۵۰ خواهد بود؛ زیرا بنچمارک یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز برای همه هسته‌ها را نشان می‌دهد. شماره مدل مادربرد نیز نشان می‌دهد که از همان چیپست Unisoc Tiger T612 موجود در نوت ۵۰ استفاده شده است؛ اما گوشی جدید به ۶ گیگابایت رم ارتقا خواهد یافت.

realme 2.jpg

این گوشی توسط TUV Rheinland با یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأیید شده و همچنین گواهینامه BIS (اداره استانداردهای هند) را دریافت کرده است. با این حال، بعید به نظر رسیده که گوشی‌های سری ریلمی نوت در هند به فروش برسند؛ زیرا فرانسیس وانگ (مدیر بازاریابی جهانی ریلمی) پیش‌تر اعلام کرده بود که این شرکت در حال حاضر سبد محصولات کاملی در این کشور آسیایی دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)