خانهاخبار
نسخه جدید وان پلاس واچ ۲ معرفی شد

نسخه جدید وان پلاس واچ ۲ معرفی شد

وان پلاس از نسخه جدید وان پلاس واچ ۲ رونمایی کرده که به بازار چین اختصاص دارد و احتمالاً با نام Watch 2R‌ برای بازارهای جهانی معرفی می‌شود.

۱۴۰۳/۴/۹

در حالی که تنها چند ماه از معرفی ساعت وان پلاس واچ ۲ (OnePlus Watch 2) زمان می‌گذرد، وان پلاس از ساعت هوشمند جدیدی رونمایی کرده که یک نسخه از وان پلاس واچ ۲ به شمار می‌رود.

چند روز پیش، وان پلاس رویداد بزرگی را در چین برگزار کرد که در طی آن شاهد رونمایی از گوشی وان پلاس ایس ۳ پرو، تبلت وان پلاس پد پرو و نسخه جدید وان پلاس واچ ۲ بودیم. البته مدل جدید وان پلاس واچ ۲ با نسخه اصلی آن که در اوایل سال جاری میلادی برای بازارهای جهانی عرضه شده متفاوت است. 

نسخه جدید وان پلاس واچ ۲

با توجه به این که نسخه جدید وان پلاس واچ ۲ در دو گواهی BIS کشور هند و FCC لیست شده است، انتظار داریم این پوشیدنی برای بازارهای جهانی در دسترس قرار بگیرد. شایعه شده که این ساعت با نام وان پلاس Watch 2R روانه بازارهای جهانی می‌شود.

طبق اعلام رسمی، وان پلاس واچ ۲ جدید از تراشه اسنپدراگون W5 نسل یک بهره می‌برد که با حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی همراه می‌شود. این ساعت به نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی امولد مجهز است که قادر است به روشنایی ۱۰۰۰ نیتی دست پیدا کند.

به لطف گواهی IP68، نسخه جدید وان پلاس واچ ۲ در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی پوشیدنی جدید وان پلاس می‌توان به GPS دوباند، باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از ۱۰۰ حالت ورزشی اشاره کرد.

مشخصات فنی وان پلاس ۲

به طور کلی، نسخه جدید وان پلاس واچ ۲ با مدل اصلی آن تفاوت زیادی ندارد. با این وجود، وان پلاس واچ ۲ جدید برخلاف نسخه اصلی آن از قابلیت سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) پشتیبانی می‌کند.

نسخه جدید وان پلاس واچ ۲ با قیمت ۱۷۹۹ یوآن (۲۴۸ دلار)‌ در بازار چین به فروش می‌رسد. در این راستا، این ساعت در مقایسه با وان پلاس واچ ۲ اصلی حدود ۵۰ دلار ارزان‌تر است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)