خانهاخبار
دومین گوشی HMD با طراحی مشابه سری لومیا نوکیا در راه است

دومین گوشی HMD با طراحی مشابه سری لومیا نوکیا در راه است

گزارش شده HMD در حال ساخت یک گوشی جدید به نام Skyline G2 است که از طراحی مشابه محصولات سری لومیا بهره می‌برد.

۱۴۰۳/۴/۹

به نظر می‌رسد شرکت HMD Global قصد دارد که طراحی شناخته‌شده محصولات سری لومیا نوکیا را در گوشی‌های خود وارد کند. در حال حاضر، این شرکت برند نوکیا را در اختیار دارد. 

چندی پیش، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه برند HMD در حال توسعه یک گوشی جدید به نام اسکای‌لاین (Skyline) است. رندرهای این دستگاه نشان داده‌اند که گوشی اسکای‌لاین از طراحی مشابه محصولات لومیا نوکیا برخوردار خواهد شد.

حالا افشاگری برجسته با نام کاربری smashx_60 ادعا کرده HMD در حال توسعه یک گوشی جدید از سری اسکای‌لاین است که با نام تجاری اسکای‌لاین G2 عرضه می‌شود. این افشاگر سابقه خوبی در زمینه افشای اطلاعات مربوط به گوشی‌های HMD دارد.

رندر گوشی اسکای لاین G2

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که آیا اسکای‌لاین G2 به عنوان نسخه نسل جدید مدل اسکای‌لاین معرفی خواهد شد و یا یک دستگاه کاملاً جدید خواهد بود. در هر صورت، با توجه به این که گوشی اسکای‌لاین هنوز عرضه نشده است، به نظر می‌رسد زمان زیادی تا رونمایی از اسکای‌لاین G2 باقی مانده است.

گزارش شده گوشی اسکای‌لاین G2 از دوربین سه‌گانه برخوردار خواهد شد. افشاگر smashx_60 چهار کانفیگ احتمالی سیستم دوربین گوشی جدید HMD را به اشتراک گذاشته که یکی از آن‌ها از سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. 

سیستم دوربین گوشی اسکای‌لاین G2

هر چهار سیستم دوربین احتمالی اسکای‌لاین G2 از سنسورهای فوق‌عریض، تله‌فوتو و ToF بهره می‌برند. در این رابطه، به نظر می‌رسد این گوشی برای کاربران علاقه‌مند به عکاسی عرضه خواهد شد.

برخلاف گوشی اسکای‌لاین که از حاشیه‌های نازکی در طرفین و قسمت بالای نمایشگر بهره می‌برد، مدل G2 با حاشیه‌های نسبتاً ضخیمی برای قسمت‌های بالا و پایین نمایشگر همراه خواهد شد.

در حال حاضر، اطلاعات اندکی پیرامون گوشی اسکای‌لاین G2 وجود دارد ولی انتظار می‌رود به زودی جزئيات فنی بیشتری از این گوشی در دسترس کاربران قرار بگیرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)