خانهاخبار
نبرد بر سر نازکی؛ رقابت آنر مجیک V3 در بازار گوشی‌های تاشو

نبرد بر سر نازکی؛ رقابت آنر مجیک V3 در بازار گوشی‌های تاشو

نبرد گوشی‌های تاشو این تابستان به اوج خود می‌رسد.

۱۶ تیر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

شرکت آنر در حال آماده‌سازی برای عرضه‌ی محصولی انقلابی در دنیای گوشی‌های هوشمند تاشو است. آنطور که شایعات و اخبار داغ دنیای فناوری می‌گویند، به زودی شاهد رونمایی از گوشی هوشمند تاشوی آنر مجیک V3 خواهیم بود که گفته می‌شود می‌تواند لقب باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا را از آن خود کند.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که هم‌اکنون کمپانی آنر، با افتخار عنوان می‌کند که نسل قبلی این سری، یعنی آنر مجیک V2، با ضخامت کم‌نظیر ۹.۹ میلی‌متر و وزن سبک ۲۳۱ گرم، به عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشوی جهان شناخته می‌شود. این گوشی همچنین موفق شده تا از رقیب قدرتمند خود یا همان گلکسی زد فولد ۵ پیشی بگیرد. اما سوال اینجاست که آیا می‌توان این روند کاهشی در ضخامت گوشی‌های تاشو را ادامه داد و شاهد محصولاتی به مراتب باریک‌تر باشیم؟

honor magic v3

به نظر می‌رسد پاسخ این سوال مثبت باشد. چندی پیش، حساب کاربری رسمی کمپانی آنر در ویبو، پلتفرم پرطرفدار شبکه‌های اجتماعی در چین، پستی به اشتراک گذاشت که نویدبخش جهشی قابل توجه در عرصه‌ی گوشی‌های تاشو بود. در این پست، با اشاره به رکورد کم‌نظیر مجیک V2 در زمینه‌ی باریکی، عنوان شده است که مهندسان و طراحان آنر همچنان در حال انجام تحقیقات گسترده و توسعه‌ی فناوری‌های نوآورانه در حوزه‌ی نمایشگرهای تاشو هستند.

magic v3

آیا نمایشگرهای تاشو می‌توانند نازک‌تر و سبک‌تر شوند؟ رکورد خیره‌کننده‌ی ۹.۹۰ میلی‌متر که به مدت ۱۲ ماه در اختیار آنر مجیک V2 قرار داشت، همچنان دست‌نخورده باقی مانده است. با این حال، کمپانی آنر مصمم است تا همچنان در عرصه‌ی نمایشگرهای تاشو پیشرو باقی بماند و مرزهای تکنولوژی را جابجا کند. به زودی شاهد رونمایی از گوشی هوشمند فوق‌العاده باریک و چندکاره‌ی آنر مجیک V3 خواهیم بود که از قدرت هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد. بیایید با هم نظاره‌گر باشیم که چگونه این گوشی قله‌های جدیدی را در زمینه‌ی باریکی و قابلیت‌های گوشی‌های تاشو فتح می‌کند!
تیم توسعه‌ی این شرکت قول داده است که مجیک V3 یک بار دیگر استانداردهای دنیای گوشی‌های تاشو را ارتقا خواهد داد.

این رقابت نفس‌گیر بر سر باریکی گوشی‌های تاشو، تنها به شرکت آنر محدود نمی‌شود. شایعاتی نیز در خصوص برنامه‌ی اپل برای عرضه‌ی محصولی باریک‌تر در آینده به گوش می‌رسد. چند هفته‌ی پیش، خبرهایی در مورد احتمال رونمایی از آیفون ۱۷ اسلیم منتشر شد. گفته می‌شود که سری آیفون ۱۷ جانشین مدل‌های فعلی آیفون پلاس خواهد بود و از طراحی بسیار باریک‌تری برخوردار است.

با این حال، برای کسانی که انتظار دارند آیفون اسلیم یک گوشی پرچمدار رده‌بالا با قابلیت‌های فوق‌العاده باشد، باید نکاتی را مورد توجه قرار داد. اگرچه باریکی خیره کننده‌ی آیفون اسلیم می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد، اما به احتمال زیاد این موضوع با کاهش ظرفیت باتری همراه خواهد بود. به عبارت دیگر، برخلاف مدل‌های پلاس که به خاطر عمر باتری طولانی‌شان شناخته می‌شوند، آیفون اسلیم ممکن است نتواند به اندازه‌ی آن‌ها در زمینه‌ی شارژدهی دوام بیاورد. بنابراین، کاربران باید میان باریکی بی‌نظیر و طول عمر باتری، اولویت خود را انتخاب کنند.